Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er facebook så populært?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

grunden til facebooks popularitet er den der friend inviter hvor man (bare) skriver sit password og E-mail adresse.

også sender den en besked til alle dine venner om at du nu er på fb.

Nu tænker i sikkert hvad pokker har dette at gøre med e-handel?

også siger jeg open inviter.

Hva er open inviter?

open inviter er et lille php script der kan gøre præcis det samme som Facebooks friend inviter feature.

bortset fra at dette lille geniale php script også kan logge ind på folks facebook og twitter osv. kontoer.

så forestil dig lige at du har 10 kunder en dag som syntes så godt om din shop at de indtaster alle de oplysninger i open inviter. 

og de hver har 100 venner på deres facebook, 200 followers på deres twitter og 50 kontakter på deres e-mail.

 Behøves jeg sige mere.

når ja! hvis der er nogle af der kan se ideen i dette men ikke kan finde ud af at konfigurere det selv så gør jeg det gerne for 100 Dkk.

bare send mig en pb hvis det har fanget jeres interrese.

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så siger vi da 50 kr. 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Okay så siger vi da 50 kr. 

 

Hjælper du så også folk når de bliver knaldet for at bryde markedsføringsloven? ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fama Det er da ikke et brud på markedsføringsloven!

fordi hvis det var mon så ikke Mark Zuckerberg også var blevet knaldet?

Men hvis det er så beder jeg bare folk om at se bort fra mit indlæg.

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke komme ind på om det er lovligt eller ulovligt..

 

Men Seo+ det lader til du skal tro mere på dig selv, og prøv forstå kundepsykologien.

Du har sat start pris på 100kr, men så sætter du det ned til 50 kr...meeen hvis der sidder en her, som virkelig vil have din hjælp, kan du sagtens sælge det for 500-1000kr. .)

 

Og husk det er dit ansvar at markedsføringsloven bliver overholdt.

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er så anvendeligt i forhold til ehandel, men jeg vil da nok benytte mig af det ved lejlighed.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:
Det er da ikke et brud på markedsføringsloven!

 

Jamen det kan da godt være jeg helt har misforstået konceptet. Men er det ikke en app, der giver dig adgang til brugerens adressebog? I så fald er de mailadresser, der samles ind på den måde, værdiløse i markedsføringsammenhænge.... Du må ikke markedsføre dit produkt via mailadresser den enkelte indehaver ikke har givet tilladelse til at modtage den slags på.

Så det er ikke for at ødelægge din "forretning".... som jeg forstår konceptet med OpenInviter er det bare mere eller mindre en direkte vej til at ørene i forbrugerombudsmandens maskine. Hvilket jeg synes vil være ærgeligt for de e-købmænd, der måtte vælge at tage imod dit tilbud.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)