Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode faxprogrammer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

Jeg ønsker at høre jeres erfaringer med valg af faxprogram. Det skal bruges til at sende salgfremmende fax til vore kunder. Kravene til det må være at det er nemt og overskueligt at indtaste vore kunder i kartotek og at oplysningerne er nemme at redigere mm. Så en stor brugervenlighed og en god anskaffelsespris er vigtige parametre.

På forhånd tak.

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg kender ikke til faxprogrammerne, men vil blot minde om, at mange tilbyder multifax, som en tjeneste. Altså hvor du blot sender faxen og en liste med numre til udbyderen, som derefter massefaxer den afsted.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :


Jeg ønsker at høre jeres erfaringer med valg af
faxprogram. Det skal bruges til at sende salgfremmende fax til vore
kunder. Kravene til det må være at det er nemt og overskueligt at
indtaste vore kunder i kartotek og at oplysningerne er nemme at
redigere mm. Så en stor brugervenlighed og en god anskaffelsespris er
vigtige parametre.
- En rigigt godt bud er Relayfax fra Alt-N ( http://www.altn.com )
Relay fax er opdelt i en faxserver og en fax klient. Relayfax er personificeringen af "mobile faxing" - dvs sige du kan faxe hvor som helst ,hvor du har din din bærbare med faxklienten installeret. Du faxe direkte fra klienten, fra outlook som alm. mail, fra word. Du kan printe dirkete til faxen fra f.eks en artikel fra berlingske webavis som så printes/konverteres til fax, eller scanne ind dokumenter etc. Klienten kommuniker med  fax serveren gennem mail serveren (den sender faxen som en mail gennem en mail maiskinekonto som man sætter op eks. relayfax@mindomæne.dk )  Fax serveren går så ind med 3 min mellem runm og checker systmemail kontoen og når der er kommet en fax (mail) så sender den faxen afsted. Relayfax fax kan sættes op(med regler) til at route( sende) modtagne fax til en specifik bruger afdeling.  hver ansat / eller afdeling klan have sin egen specifikke fax konto f.eks adminstrationfax@mindomæne.dk, salgsfax@min domæne.dk osv. - Du skal være opmærksom på at du skal have inkøbt et fax modem til din 2003 server. (Jeg mener at den også kan køre på XP SP2, men jeg kan ikke love dig - (check specs. på Alt-N's site) - Du skal udover dette bruge 1 system mail konto + mail fax konto til dine brugere.
Det rigtigt smarte med relay fax er som jeg nævte før, at det er ligegyldigt hvor man befinder sig - hvis du befandt dig på månen og har din bærbare med så kan kunne du sende faxen afsted fra din bærbare på månen og 2 sek senere vil faxserveren sende den afsted fra jeres kontor. Prismæssigt er relayfax meget konkurrencemæssigt god - licensen starter med 6 brugere. (Du kan med fordel give 1 konto til hver afdeling, istedet for hver bruger)

Relayfax er meget bruger venligt og fax serveren er meget nem, at opsætte - selv for dødlige. (Du behøver ikke være IT-nørd)



Direkte link til relayfax: http://www.altn.com/products/default.asp/product_id/RelayFax







Side 1 ud af 1 (3 indlæg)