Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger web udvikler til nyt web service projekt

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Divergens:

PS: Min kritik er ikke (kun) rettet mod dig, men skal deles med de snart rigtig mange der gennem tiden er kommet med tilsvarende tilbud.

Jeg rammes af lige dele indignation og undren. Indignation over at programmører i nogens øjne kan betales med løfter om fremtidige indtægter. Undren over at det tilsyneladende kun er denne branche der udsættes for sådanne tilbud. Man ville da aldrig bede en tømrer om at bygge et is-hus, og som betaling love 5% af det fremtidige overskud?

Mvh.

Thomas

 

Hi hi... den sammenligning kan jeg også relatere til! Næste gang vi laver om i salonen, prøver jeg at foreslå tømmeren at han kan få 50% af det hår vi klipper i den nye tilbygning Smile

 

Fra Sorring
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det kan vi da godt sige da det jo også er min ide er det da også kun fair at det er mig der scorer kassen Wink

FUI.

Hvis nogle har MSN eller ligende internet chat program samt mulighed for at at underskrive en hemmelighedsholdelses aftale skal jeg da nok fortælle dig om min ide.

PS. Det er ikke fordi jeg ikke selv kan programmere det er bare ikke noget der har så stor intresse det der web side programmering

Med venlig hilsen

René P. Mouritsen

Fra Sorring
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

LOL, men nu er det jo heller ikke lige frem et iværksætter projekt du laver med din tømre vel!

Fra Sorring
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej mikenielsen95!

 

Jeg er ret sikker på at det skal være php +mysql da det er det der er nemmest at gå til samt er mest stabil efter mine erfaringer på inettet

 

M.v.h

René

Fra Sorring
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hi hi Henriette du er så sjov men tænker ikke særlig iværksætter agtig!

No

Fra Sorring
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle som har givet feedback!

Jeg er glad for de mange feedbacks untagen de negative. Jeg blir en smule negativ af at høre denne form for iværksætter ånd som de fleste har, især dem der allerede har startet firma så vidt jeg kan se.

Iværksætteri har da altid været om at tage chancher, det er er jo ikke et forsikringsselskab jeg driver så hvis nogle er game så går man all in men til gengæld er jeg også fair og deler profitten med min erhversparther 50/50.

 

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

René P. Mouritsen:

Det kan vi da godt sige da det jo også er min ide er det da også kun fair at det er mig der scorer kassen Wink

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men idéer hænger altså på træerne. De fleste folk der bare halvseriøst arbejder med iværksætteri, får en god idé i timen, en fabelagtig idé om dagen og en milliardforretnings-idé om ugen.

Det der skaber en god forretning er kombinationen af sved, blod og tårer - engagement og kapital - brugbare kontakter og netværk - kompetencer, erfaring, gåpåmod og ikke mindst lidt held.

Kombinationen varierer, nogle er mere heldige end andre, nogle har røven fuld af penge og kan købe sig til det meste - men fællesnævneren er at den oprindelige idé betyder uendeligt lidt i den store sammenhæng. Idéer er "abundance", resten er "scarcity".

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

René P. Mouritsen:

Hvis nogle har MSN eller ligende internet chat program samt mulighed for at at underskrive en hemmelighedsholdelses aftale skal jeg da nok fortælle dig om min ide.

LOL :D Det blir sjovere og sjovere det her :P

Nu vil du også have folk til at binde sig juridisk, stadig uden andet end dine luftige ord for at det nok skal blive godt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

René P. Mouritsen:

Jeg er glad for de mange feedbacks untagen de negative.

Hvis ikke du fik den negative feedback ville det jo ikke være andet end klamt og klistret rygklapperi? Det har jeg immervæk ikke brug for.

Men siden du ikke forstår hvad vi siger til dig skal jeg skære det ud i pap:

  1. Drop ALLE dine tanker om hemmeligholdelsesaftaler
  2. Offentliggør HELE dit projekt, inklusiv de ting som gør at du tror netop dit projekt får succes.
  3. Fortæl hvad DU forventer at bidrage med til projektet.

Hvis du gør som beskrevet, og din ide ellers holder, og dit bidrag (ideen har ingen værdi ... arbejde/kontakter/kontanter etc. har) matcher programmørens nogenlunde,så har du en vag chance for at finde en programmør der vil arbejde gratis. (og JO ... det ER det du beder om, det er du nødt til at anerkende med det samme, ellers kommer du heller ikke videre)

Derudover kan du nok forvente at det første en seriøs programmør/iværksætter spørger ind til som noget af det første er en forretningsplan, eller mere specifikt nogle detaljer om økonomi, afsætning, budgetter osv.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

René P. Mouritsen:

Det kan vi da godt sige da det jo også er min ide er det da også kun fair at det er mig der scorer kassen Wink

Nej?

Blandt andre ting så havde jeg ideerne til : Skype, Betalingsautomater, Videomobiltelefoner. frimærke-klistermærker, dual-screen, og meget meget mere .... LÆNGE før de blev offentligt kendte og anvendt, og sikkert også før de blev opfundet.

F.eks. havde jeg som 9-10 årig lavet detaljerede planer for hvordan man kunne bygge, sikre og programmere de automater som idag står på tankstationer, nettoer mv. og håndterer betalingsmidlerne automatisk for at forhindre røverier.

Er det så ikke rimeligt at jeg skal have en bid af kagen?

Nej gu er det da røv ! Jeg havde mere travlt med at blive teenager og rende efter piger ... alt imens nogen andre lagde arbejde, blod, sved og tårer i at lave "min" maskine ... og sælge den! _DE_ har fortjent at tænde boksen på den!

Jeg forstår virkelig ikke at folk kan være så naive mht. ide-generering :S

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)