Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger web udvikler til nyt web service projekt

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sorring
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

LOL der er vidst en der har fået det forkerte ben ud af sengen idag!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

René du kommer ikke vider med det der :P Bare sige din idéé så vil folk hjælp dig eller kan du glem det!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

René P. Mouritsen:

Jeg er glad for de mange feedbacks untagen de negative. Jeg blir en smule negativ af at høre denne form for iværksætter ånd som de fleste har, især dem der allerede har startet firma så vidt jeg kan se.

Iværksætteri har da altid været om at tage chancher, det er er jo ikke et forsikringsselskab jeg driver så hvis nogle er game så går man all in men til gengæld er jeg også fair og deler profitten med min erhversparther 50/50.

Det, som jeg ikke tror du forstår, er, at vi ikke er negative for at nedgøre dig, men for at hjælpe dig. For - og jeg siger det gerne igen, selvom det er blevet sagt før i tråden - du får ikke en god programmør med den holdning, du har. Samtidigt har du heller ikke erfaringen med markedsføringen, og derfor mener vi (i al respekt), at dit projekt har stor risiko for at gå i vasken.

Så kan du jo tage det råd til dig - eller bare sige, at vi er negative - det er dit valg, men jeg ved godt, hvad der er det kloge at gøre Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

René P. Mouritsen:

LOL der er vidst en der har fået det forkerte ben ud af sengen idag!

Eller nogen der er naive nok til at forsøge at hjælpe dig!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)