Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook er dette lovligt ??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan som jeg ser det, så er der flere sider der er på kant af loven eller i det mindste ikke det man ville betegne som god smag.. Men det er åbenbart ikke Facebooks ambition at rydde op i det..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke rigtigt se hvad der ikke sku være lovligt?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ulovligt er det ikke, men dårlig stil jo tak

Men dårlig stil kan der være store penge i. God stil holder bare længere

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ulovligt, nej. Men det er et uambitiøst og vildledende koncept, som i bedste fald kan give succes på utrolig kort sigt. Før eller siden bliver alle trætte af det, ligesom de blev af pointsider, der også (generelt) lover mere end de kan holde.

Der er en milliard lignende grupper på Facebook, og mange af dem er startet af folk herinde fra.

Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Well det er ikke i takt med Facebooks policy, tjekkede sourcekoden ud og kan se at personen bag har ikke tænkt over at skjule sin profil: http://www.facebook.com/profile.php?id=100001126119239 Ser ud til at fru. Sunday Westlund har mange af disse "scams" kørende der primært bare er oppe for at skabe traffik, Facebook lukker somregel profilerne rimlig hurtigt.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Ulovligt, nej.

Jeg har ikke sat mig ind i Facebooks retningslinier, så du har måske ret. Det undrer mig dog meget hvis det er lovligt ift. facebooks retningslinier. Det er nok ikke ulovligt ala at du kommer i fængsel, men hvis det er imod facebooks retningslinier, så kan man vel hurtigt få lukket al adgang til facebook.

BZR:

pointsider, der også (generelt) lover mere end de kan holde.

Hvad bygger du det på?

BZR:

Der er en milliard lignende grupper på Facebook, og mange af dem er startet af folk herinde fra.

Ja, og det er pisse irriterende. Enten kender annoncenetværkene ikke til disse sider (hvilket er kritisk), eller også pisser de deres annoncører op og ned ad ryggen (hvilket er endnu mere kritisk). Den type reklame har jo ingen værdi for annoncørerne og er direkte ødelæggende :-(

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 10
Indlæg ialt: 535
Fra  Edison Law Advokater Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke selv liked siden, men jeg går ud fra, at den ikke stammer fra FIFA selv.

Udover eventuelle problemer med Facebooks interne retningslinier er det en krænkelse af FIFA's varemærke og en overtrædelse af den danske markedsføringslov. Så set med de briller er det ulovligt.

@ Jakob: Af nysgerrighed: Hvordan trackede du source-koden og fandt frem til brugeren?

Advokat & partner
Edison Law Advokater

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Simply Law:

@ Jakob: Af nysgerrighed: Hvordan trackede du source-koden og fandt frem til brugeren?

Det er faktisk ikke så svært... 

På 5. linje i sidens kildekode kan du finde et fb:admins ID 100001126119239

Det kan man så hurtigt matche med Sunday Westlund på Facebook - Ja man kan faktisk endda bare google det.

Mvh.

Janus

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)