Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg er ganske ny herinde.

 

Jeg overvejer at starte en E-shop, jeg har set at der findes forskellige man kan købe. Men hvordan fungere det når der er en der har afgivet sin ordre. Kommer den som en e-mail eller hvordan fungere det.

 

Jeg håber at der er nogen der kan svare på mit spørgsmål, men herinde ville jeg blive forundret hvis der ikke er en der kan.

 

På forhånd tak

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-12-2006 13:48:34 Forfatter:Omalley



.Men hvordan fungere det når der er en der har afgivet sin ordre. Kommer den som en e-mail eller hvordan fungere det.




Hejsa



Svar til dit spørgsmål - Ja - Men det handler langt hen af vejen om, hvordan man opsætter sit system, og hvilket system man bruger :-). Download et system, f.eks Oscommerce, og prøv at arbejde med det i localhost, så får du hurtigt en ide om hvordan systemet er.

Et par forslag :
Scannet         = www.scannet.dk
Oscommerce = www.oscommerce.com

---------------------------------------------------------







Fra Randers
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du gerne vil i gang hurtigt uden for mange dikkedarer og kan bruge en standardwebshop med fast definerede funktioner vil jeg anbefale Dandomains webshop www.dandomain.dk eller som Daffy skriver er ScanNets webshop også et alternativ.

Jeg vil ikke anbefale dig at bruge OSCommerce selvom det er brugt af mange hobbysælgere, da kernen i systemet efterhånden trænger til en seriøs overhaling. De fleste webhoteludbydere kører i dag med sikkerhedsindstillinger på deres webhoteller, der ikke tillader OSCommerce at køre helt optimalt. Der er stadig webhoteludbydere der sælger OSCommerce og tilbyder at lempe på sikkerhedsfacilliteterne for at få det til at virke. Men det er uklogt efter min mening. Et sted hvor OSCommerce excellerer er dog at koden til systemet er åbent, så hvis du kan programmere i PHP, kan du selv lave tilføjelser af nye funktioner. Dette er et sted hvor ScanNet og Dandomains shopløsninger halter lidt efter, da de er baseret på en lukket standardløsning.

Men prøv de respektive links - både Dandomain og Scannet tilbyder at lade dig prøve en demo af deres shops, og så kan du jo se hvad der passer dig bedst..

Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for budene indtil videre. Jeg glemte at skrive at jeg ikke er superbegavet inden for brug af PC, men kan godt på et rimeligt niveau. Og især ikke programmering, jeg kan lave en hjemmeside i frontpage, men det rækker nok ikke her. Så det er en standard pakke jeg skal bruge
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)