Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på beta version

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Min nye webshop http://autoersatzteile1.de/ sælger autoreservedele til private eller en gros. Den er bygget op om PrestaShop som er gratis, da jeg er 17 år og ikke har råd til et unikt design :)

Priserne ligger på T-Hansen's niveau men er i LANGT højere kvalitet.

Jeg vil være rigtig glad hvis I gad at bruge et par min til at give mig feedback.

 

Ps. gruden til at den ligger på et tysk domæne, er at det bare er en beta version pt. :)

vh Jacob

Fra Aabenraa
Tilmeldt 3. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,
Jeg synes designet er lidt tørt - kender ikke til PrestaShop - men det er vel standard tema?

Der er absolut ingen varer, og fandt først ud af hvor der var varer efter et minuts tænkning.
Konceptet er godt, men synes du skal få lavet dig et design. Der er mange freelance designere, som ikke tager særlig meget for at lave et lækkert design.

Held og lykke med shoppen! Smile

Med venlig hilsen

Mikkel Olsen

Fra Søborg
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Umiddelbart ville jeg dele varerne op i varegrupper, således at man efterfølgende vælger hvilket bilmærke m.m. man har.

Man kunne evt. have nogle områder som:

  • Interiør
  • Udvendig styling
  • motorrum
  • osv.

 

Det kan selvfølgelig være, at der er en bestemt grund til, at du har gjort anderledes?

De bedste hilsner,

 

Rasmus.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på, det er muligt at finde en bedre skabelon gratis. Designet er kedeligt, desværre.

Brugervenligheden er umiddelbart okay - lige indtil man vil gå til kassen og bliver mødt med et krav om at oprette en konto. På det punkt har jeg det ligesom mange andre: Man gider simpelthen ikke at skulle oprette en konto bare for at købe en enkelt ting. Bare giv mig nogle felter til at indtaste navn, adresse og betalingsoplysninger.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)