Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal bruge 250 visitkort inden 3 dage!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

er der nogen der kan give en god pris på250 styk, 2 farves tryk, både for og bagside, standard format..

 

skal have dem i hænde inden torsdag eftermiddag..

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rose,

Det var en kort frist.

Jeg har rigtig god erfaring med dem her http://www.lasertryk.dk/

Hvis de har dine filer i morgen formiddag og du siger at det haster, så tror jeg godt at de kan nå det.

Mvh

Lars Hyldegård

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rose ring til Ole willer han kan trylle jeg ringer altid dagen inden :) bare sig at det er i gennem Martin fra Green Business House

27 11 90 06

Gud jeg er sådan en kunde alle hader Big Smile

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

  Nu ved jeg ikke hvor du er henne i landet, men hvis du kan komme forbi MediaMouse i Allerød (30 minutters kørsel nord for København), så kan du hente dem torsdag eftermiddag, hvis du afleverer filerne senest torsdag morgen.

Alternativt kan vi bare sende dem til dig med Post Danmark som en pakke. Men så skal vi sende dem i dag tirsdag for at du er 100% sikker på at du har dem torsdag. Men det kræver så at vi har layoutet inden kl. 13 i dag.

Prisen for tryk af 1 x 250 stk. vil ligge på 380 kr. (+75 kr. hvis vi skal sende dem) - dertil kommer så moms.
Prisen er baseret på at det er digitaltrykte visitkort med tryk på begge sider. Normalt anbefaler jeg altid at vi offsettrykker visitkort, men når du kun skal have 250 stk. så vil en selvstændig produktion slet ikke kunne betale sig for dig. Og vi har ikke nogen puljer du kan nå at komme med i med så kort varsel. Så du skal blot være opmærksom på at de digitaltrykte visitkort ikke er i helt den samme kvalitet som hvis de var offsetrykte.

- Det var blot lige en lille disclaimer Geeked. Du er velkommen til at kontakte mig på enten min email  jesper snabelA mediamouse.dk  eller ringe til MediaMouse på 70 278 276.

/Jesper

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere hjemmesider hvor du bare skal uploade logo, indtaste tekst og så sender de med levering dagen efter.


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)