V-Payment – Danmarks
billige betalingsgateway
Vi tilbyder et simpelt, let og brugervenligt betalingssystem,
som allerede er integreret med de gængse shopsystemer på markedet.
Vi tilbyder en flad prisstruktur med et fast grundabonnement for
69,- kr. pr. måned.
Grundabonnementet omfatter følgende:
·
Understøttelse af følgende
kort og systemer *): Dankort, eDanmark, Visa, Visa Electron, MasterCard,
EuroCard, Maestro, JCB, CUP, Diners Club, American Express, LIC, Danske
Netbank, Nordea Netbank.
·
Moduler til en række shopsystemer.
·
Abonnementsbetalinger.
·
Refundering af beløb.
·
Nemt administrationspanel.
·
3D secure-understøttelse.
·
Virtuel terminal, til f.eks.
telefon/postordre.
*) Kræver indløsningsaftale med de respektive udbydere, såsom
PBS, Diners, Amex.
Månedens første 50 transaktioner er inkluderet. Transaktioner derudover
afregnes med 0,75 kr. pr. transaktion. Vi har undersøgt markedet, og vi vil
være det billigste valg for webbutikker med mindre end 150 posteringer pr.
måned. Og det er med PRISGARANTI.
V-Payment bliver lanceret 15.07.2010. Ønsker du at blive holdt
opdateret, så meld dig på vores mailingliste. (Du vil kun få information fra V-Payment).
MERE INFORMATION - TILMELD DIG VORES OPDATERINGSSERVICE HER
Fordele ved V-Payment
Moduler til mange shopsystemer
Der findes allerede løsninger til osCommerce, PrestaShop,
WordPress, Magento og Shopify. Vi tilbyder desværre ikke hjælp til
installationen af disse moduler, men kan henvise til en partner, der kan
hjælpe.
I vores samarbejde med Vinther & Co. kan vi tilbyde en komplet shopløsning
med butik, gateway og e-conomic-integration til priser fra 325,- kr. pr. måned.
(mere information om denne løsning følger 15/07/10)
PRISGARANTI
Vi garanterer at vi er Danmarks billigste betalingsgateway, til
kunder med indtil150 transaktioner pr. måned. Finder du mod forventning nogen
billigere end os, kvitterer vi med prisforskellen samt 1 års gratis abonnement.
Priser uden overraskelser
Vores målgruppe er mindre virksomheder, og vi har fastsat vores
priser derefter.
Alle funktioner er inkluderet i abonnementet til 69,- kr. pr. måned. Månedens
første 50 transaktioner er inkluderet, herefter er prisen 0,75 kr. pr.
transaktion. Det betyder for dig, at der aldrig kommer ekstra omkostninger, der
ikke er dækket af ekstra omsætning.
Ingen bindingsperiode
Ønsker du af den ene eller anden grund at afbryde samarbejdet
med os, skal du blot opsige abonnement inden den sidste dag i måneden. Så vil
din opsigelse have effekt fra den 1. i den følgende måned. Du bliver
selvfølgelig faktureret for transaktioner ud over månedens inkluderede.
Derfor kan vi gøre det billigere
Vi har fra starten lagt væk på, at så
meget som overhovedet muligt skal være automatiseret. Det sikrer os et lav
omkostningsniveau.
Produktet er simpelt, men effektivt. Vi har valgt ikke at opdele løsningen i mange
uoverskuelige moduler og ekstra services. Det er lettere for dig at gennemskue
og for os at administrere.
Vi har også valgt ikke at tilbyde telefonsupport, da de færreste
kunder har brug for dette. Vi tilbyder i stedet support pr. e-mail, og vi besvarer
alle henvendelser indenfor 14 timer, alle ugens 7 dage.
Lidt ”med småt” om opkrævning og betaling
Vi opgør din konto månedligt, og vores afregning af
transaktioner følger kalenderåret. Vi udsender fakturaer hver måned den 5. til
betaling den 10. Ved for sen betaling opkræver vi gebyr og rente i henhold til
lovgivningen.
Vi opkræver abonnementet forud og transaktioner bagud.
F.eks. vil fakturaen den 5. juli dække abonnement for juli, og ekstra
transaktioner fra juni.