Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny betalingsgateway - Danmarks billigeste for webshop med mindre end 150 order per måned. med GARANTI

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

V-Payment – Danmarks billige betalingsgateway

Vi tilbyder et simpelt, let og brugervenligt betalingssystem, som allerede er integreret med de gængse shopsystemer på markedet.

Vi tilbyder en flad prisstruktur med et fast grundabonnement for 69,- kr. pr. måned.

Grundabonnementet omfatter følgende:

·         Understøttelse af følgende kort og systemer *): Dankort, eDanmark, Visa, Visa Electron, MasterCard, EuroCard, Maestro, JCB, CUP, Diners Club, American Express, LIC, Danske Netbank, Nordea Netbank.

·         Moduler til en række shopsystemer.

·         Abonnementsbetalinger.

·         Refundering af beløb.

·         Nemt administrationspanel.

·         3D secure-understøttelse.

·         Virtuel terminal, til f.eks. telefon/postordre.

*) Kræver indløsningsaftale med de respektive udbydere, såsom PBS, Diners, Amex.

Månedens første 50 transaktioner er inkluderet. Transaktioner derudover afregnes med 0,75 kr. pr. transaktion. Vi har undersøgt markedet, og vi vil være det billigste valg for webbutikker med mindre end 150 posteringer pr. måned. Og det er med PRISGARANTI.

V-Payment bliver lanceret 15.07.2010. Ønsker du at blive holdt opdateret, så meld dig på vores mailingliste. (Du vil kun få information fra V-Payment).

MERE INFORMATION - TILMELD DIG VORES OPDATERINGSSERVICE HER

Fordele ved V-Payment

Moduler til mange shopsystemer
Der findes allerede løsninger til osCommerce, PrestaShop, WordPress, Magento og Shopify. Vi tilbyder desværre ikke hjælp til installationen af disse moduler, men kan henvise til en partner, der kan hjælpe.
I vores samarbejde med Vinther & Co. kan vi tilbyde en komplet shopløsning med butik, gateway og e-conomic-integration til priser fra 325,- kr. pr. måned. (mere information om denne løsning følger 15/07/10)

PRISGARANTI
Vi garanterer at vi er Danmarks billigste betalingsgateway, til kunder med indtil150 transaktioner pr. måned. Finder du mod forventning nogen billigere end os, kvitterer vi med prisforskellen samt 1 års gratis abonnement.

Priser uden overraskelser
Vores målgruppe er mindre virksomheder, og vi har fastsat vores priser derefter.
Alle funktioner er inkluderet i abonnementet til 69,- kr. pr. måned. Månedens første 50 transaktioner er inkluderet, herefter er prisen 0,75 kr. pr. transaktion. Det betyder for dig, at der aldrig kommer ekstra omkostninger, der ikke er dækket af ekstra omsætning.

Ingen bindingsperiode
Ønsker du af den ene eller anden grund at afbryde samarbejdet med os, skal du blot opsige abonnement inden den sidste dag i måneden. Så vil din opsigelse have effekt fra den 1. i den følgende måned. Du bliver selvfølgelig faktureret for transaktioner ud over månedens inkluderede.

Derfor kan vi gøre det billigere
Vi har fra starten lagt væk på, at så meget som overhovedet muligt skal være automatiseret. Det sikrer os et lav omkostningsniveau.
Produktet er simpelt, men effektivt. Vi har valgt ikke at opdele løsningen i mange uoverskuelige moduler og ekstra services. Det er lettere for dig at gennemskue og for os at administrere.

Vi har også valgt ikke at tilbyde telefonsupport, da de færreste kunder har brug for dette. Vi tilbyder i stedet support pr. e-mail, og vi besvarer alle henvendelser indenfor 14 timer, alle ugens 7 dage.

Lidt ”med småt” om opkrævning og betaling
Vi opgør din konto månedligt, og vores afregning af transaktioner følger kalenderåret. Vi udsender fakturaer hver måned den 5. til betaling den 10. Ved for sen betaling opkræver vi gebyr og rente i henhold til lovgivningen.
Vi opkræver abonnementet forud og transaktioner bagud.
F.eks. vil fakturaen den 5. juli dække abonnement for juli, og ekstra transaktioner fra juni.

 

 

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hører også gerne om forslag som kan servicen mere attraktiv

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal tage kunder fra de "store" bliver du nødt til at kunne tilbyde noget mere end "bare billigere". Det er i høj grad en tillidssag at have en betalingsgateway hos en levenrandør. Hvis betalingsgatewayen er nede bare i få minutter, kan det koste mange grunker. 

Så spørgsmålet er om det er lige her man ønsker at spare de sidste par kroner.

Et par råd:

- Få en ny hjemmeside kun til jeres produkt. Når den er på en underside til jeres nuværende site, ligner det noget i "også lige laver". Med sin egen hjemmeside kunne man også meget bedre brande og sælge produktet

- Få lavet integrationer til de store webshop systemer. Fx. har epay taget næsten hele markedet for Magento webshops fordi de var først ude med en integration der virkede.

 

Fra København S.
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tusinde tak for svaret :)

Lige pt. har jeg også kun sat det ud på Amino, da der kommer en dedikeret hjemmeside til dette.

Som det er pt. har vi lagt os op af et samarbejde med en af Danmarks bedste på markedet, og vil fra opstarten kunne tilbyde løsninger til de forskellige opensource systemer der findes. Derudover har vi valgt at anbefale Shopify, som er en betalings løsning.

Vedrørende prisen, så har vi valgt at ligge prisen - har vi valgt at lægge den lavt, for at sikre små webshop også kan få driftssikker og pålidelig løsning. Vi er som sagt kun billigste hvis butikken har mindre end 150 transaktioner per måned, herefter kan vi ikke tilbyde vores kvalitets produkt til den billigeste pris.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger i dag PayPal, så vores kunder kan pt ikke betale med Dankort, da PayPal ikke understøtter dette.

Hvis du har en løsning uden at vi skal til at lave det store programmeringsarbejde, så vi fremadrettet kan bruge Dankort på vores hjemmeside, er du velkommen til at skrive til kontakt@supersaas.dk. Skriv meget gerne på engelsk.

Alle vores beløb er i dag i EUR, men kan konverteres til DKK, hvis der betales med kreditkort, ikke Dankort.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)