Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 Spørgsmål angående SEO

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

1. Hvis vi tager et helt fiktivt eksempel:) - Forestil jer en host som gigahost hvor man kan have flere domæner på samme webhotel. Hvis man har et meget seriøst website kørende på dette webhotel, kan dette site så blive negativt påvirket hvis man på samme webhotel har et andet site (eksempelvis affiliate site) som google af en eller anden grund skulle se som et dårligt site, eller er de totalt uafhængige?

2. Jeg synes at kunne huske et sådant værktøj et eller andet sted fra men har glemt hvor:

Jeg mangler noget til at kunne se om folk linker korrekt til mig. Det kunne være hvis folk laver stavefejl i deres links eller fordi jeg har udskiftet/justeret nogle URL's. Jeg er klar over at man ofte vil kunne klare problemet vha. redirect, men det kunne være lækkert med en oversigt. Lidt alá xenu link sleuth bare med indgående links.

Mvh Mikael

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9715
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus:
Jeg tror dog ikke ip adressen på et site spiller voldsomt meget ind på ranking, hvis overhovedet.

Det er der vist heller aldrig nogle, som ved hvad de snakker om, som har påstået :)

Derimod er det et uomtvisteligt faktum, at der ER nogle fordele ved at køre på eget IP - frem for at dele IP med en masse andre, eller flere egne sites - herunder først og fremmest:

1) Hvis der laves meget spam fra bestemte IP's kan søgemaskinerne finde på at spære for det. Hvis du er på samme IP så ryger du ud med badevandet.

2) Værdien af links mellem sites på samme IP, eller IP C-klasse, tæller ikke lige så meget som fra forskelle. Så links mellem dine egne sites giver ikke ligeså meget, hvis de alle ligger på samme IP.

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt så...

 

Men lad nu være med at fortælle det til for mange. Vi løber jo snart tør for de kære ip-adresser Wink

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus:

Men lad nu være med at fortælle det til for mange. Vi løber jo snart tør for de kære ip-adresser Wink

ikke med IPv6 :)

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Hostrup:
Jeg mangler noget til at kunne se om folk linker korrekt til mig. Det kunne være hvis folk laver stavefejl i deres links eller fordi jeg har udskiftet/justeret nogle URL's. Jeg er klar over at man ofte vil kunne klare problemet vha. redirect, men det kunne være lækkert med en oversigt. Lidt alá xenu link sleuth bare med indgående links.

Det kan du delvis se i google webmaster under gennemgangs fejl. Den viser ikke alle indgående links, men den viser dem der linker til en url du har udskiftet hvis der opstår en fejl

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har også lavet en gratis seo værktøj liste hvor du fx kan bruge link diagnosis eller yahoo site explorer som er ganske fine og gratis. link diagnonsis er måske mest det du har brug for, men tag et kig på listen :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael Hostrup:
Jeg mangler noget til at kunne se om folk linker korrekt til mig. Det kunne være hvis folk laver stavefejl i deres links eller fordi jeg har udskiftet/justeret nogle URL's.

Drejer det dig ikke blot om, at du sætter dine egne 404 sider op, og holder lidt statistik på hvordan folk kommer ind på dem... så har du jo din statistik over steder hvor mange kommer forkert ind :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo men det kræver jo at folk trykker på de links:)

Men tror det var den med google webmaster tools jeg havde glemt. Det kan hvert fald bruges

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan bruge link assistent: http://www.link-assistant.com/linkassistant/

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)