Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der enten selv arbejder med sprøjtestøbning af plast produkter eller kender en der arbejder med det..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey kære AMINOER!

Har fulgt med længe i baggrunden for at snuse viden til mig, og har nu et spørgsmål jeg ikke har kunnet finde frem til gennem mit eget netværk indtil nu.

Nu går mit spørgsmål så ud til jer:

Er der nogen herinde, der selv arbejder med sprøjtestøbning, eller kender en der arbejder med sprøjtestøbning.

Spørger, da jeg og en anden sidder og udvikler på et produkt der skal sprøjtestøbes. Produktet skal fremstilles i en hård plastform og kunne tåle en del varme, og søger derfor en, at kunne samarbejde med, omkring udvikling af en prototype..


Er selvfølgelig ikke meget for at afsløre alt for mange detaljer omkring produktet, da det ikke er designbeskyttet eller patentanmeldt.

Men, hvad enten du kan komme med noget konkret til mit spørgsmål, eller har gode råd i forbindelse med fremstilling af prototype m.v. vil jeg (vi) MEGET gerne høre fra dig! :-)

Venlig Hilsen
Bjørn Clemensen 

Fra Dongguan China
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjørn

Min far har en fabrik der arbejder indenfor det område, så mon ikke han kan hjælpe dig:)

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter R. Hansen:

Hej Bjørn

Min far har en fabrik der arbejder indenfor det område, så mon ikke han kan hjælpe dig:)

Hey Peter.. Hvorfor sagde du ikke det allerede sidste år, til Emax Nordic? ;-)

 - Skriver lige til dig her i løbet af i dag. :-)

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

HEHE:D

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)