Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores hjemmeside.................

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen

Nina
pcoliv.dk

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Syntes den er meget oversigtlig. Du farer ikke vild her... Personligt ville jeg nok have samkørt fontene lidt bedre. Jeg syntes jeg ser ganske mange forskellige, og det forstyrrer ihvertfald mit helhedsindtryk

Navigationsmenuen ville jeg desuden også have lavet i flash, og jeg ville måske også have kopieret farvepaletten fra image headeren og brugt den på produktsiden.

Men ellers får den jo jobbet gjort. Ville bare selv have kigget lidt på det æstetiske

Håber ikke jeg var for hård, men tænker det er bedst at være ærlig :) Held og lykke videre

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun ros til jeres hjemmeside, ingen ris overhovedet. Den er overskuelig, visuelt behagelig og selv størrelsen på produktbillederne er i en tilpas størrelse. Det hele ser professionelt ud.

Tillykke med det flotte resultat!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun ros til jer, ingen ris overhovedet. Jeres hjemmeside er overskuelig, visuelt behagelig og selv produktbillederne er i en tilpas størrelse. Det ser professionelt ud.

Tillykke med det!

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for jeres svar. Vi vil meget gerne hører mere. Gerne også alt det negative, da det er det vi kan lære afWink

Med venlig hilsen

Nina
pcoliv.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I cant seem to see the iingredients for these products http://heartbeans.com/haarprodukter-fra-mini-u-3/busy-bees-leave-in-conditioner-11.html

I can see you use Cocamidopropyl Betaine.

Do you know that is bad for peoples health?

It is a known human immune system toxicant.

and is suspected to be an environmental toxin.

It is a Skin Sensitizer - An agent that can induce an allergic reaction in the skin or lungs

Where you write "Hos Heartbeans finder du det bedste indenfor hårprodukter til hele familien. Vi lægger vægt på sunde og uskadelige produkter, som du trygt også kan bruge til børn."

I would take out the part where you write "uskadelige" especially if they are harmful/known to be harmful.

I think you should maybe have a picture of yourself on the webshop so it is more believable :-)

 

Are your products certified organic?

Other than that it looks good, and you have a good concept.

but be careful stating that the products are harmful and can be used on children if they contain ingredients that are known to be harmful.

 

Mvh Phillip Hobbs


Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du har en flot hjemmeside..Stick out tongue

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Phillip

Tak for din tilbagemelding. Det skal vi selvfølgelig have ændre.

Desværre er ingen af produkterne Organic i EU. Men Original Sprout sælges som Organic i USA.

Med venlig hilsen

Nina
pcoliv.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er en fin side... Jeg undrer mig dog over hvorfor der kun er ét produkt på jeres forside.... Få nogle flere produkter op på forsiden, som folk kan smide i deres kurv eller bare blive insperede af til at grave dybere i kataloget.... Jo mere folk skal grave, for at komme til produkterne....jo færre produkter sælger I.

 

Der sker heller ikke nok, når man smider noget i kurven.... Særligt ikke hvis man gør det fra oversigtsmenuen - der synes jeg I burde lede kunden ind på produktsiden med de forskellige forslag til andre produkter placeret nedenunder.... Det nytter jo ikke noget, hvis folk vælger et produkt ud af en oversigt, at man så bare viser dem den samme oversigt igen.

 

Nyhedsbrevet skal måske også "sælges" lidt bedre.... De fleste mennesker har i forvejen tonsvis af nyhedsbreve i deres indbakke hver dag - hvorfor skal de fylde indbakken endnu mere, med jeres nyhedsbrev?

 

Og så kunne siden måske også trænge til lidt generel oprydning.... Jeg har lidt svært ved at finde en gylden tråd i det hele.... Der er menuer i alle hjørner og kanter - nogle af dem endda med det samme indhold... Så en afsluttende afpudsning af designet ville også hjælpe en del.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina,

Her lidt feedback på jeres hjemmeside

  1. I har et pænt logo men jeg savner et payoff/slogan. Det samme gør jeg glædende i titlen på forsiden "Heartbeans" siger intet om hvad denne side handler.
  2. Hvad overvejelser bag at placere logo i midten af headeren? Jeg ville nok placere logo til venstre i headeren - traditonelt men det virker
  3. Det er for meget hvidt på siden. Jeg savner kontraster. Hvorfor ikke benytte nogle af de fine farver i logo'et som baggrundsfarve
  4. I bruger for mange forskellige fonte (Verdana, Tahoma, book antiqua). Hold jer til nogle få f.eks en verdana til brødtekst og book antiqua til overskrifter/headings. Vær konsekvent.
  5. De mørkegrå 'menu-tabs' i toppen passer overhovedet ikke sammen med headeren
  6. Reklamen for 'Tangle Teezer' tager al fokus pga. farverne - er den vigtig?
  7. I har 5 bokse med navigation (top, hovedmenu, 2 i venstre side og 1 i bunden) er dette nødvendigt? Jeg savner overblik
  8. Til slut så håber jeg ikke I har givet penge for jeres webshop, for den bagvedliggende kode er noget rod og dårlig håndværk.

Held og lykke med shoppen.

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)