Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du vise mig den webshop som du syntes er designmæssigt flottest, har den bedste SEO og er mest funktionel?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Det er desværre en uhyggelig trend, som egentlig synes at være startet herinde. En priskrig på webudvikling som slet ikke har fundament i virkeligheden. Jeg er helt enig med dig i, at det kunne være fedt hvis folk var mere realistiske.

Jeg er personligt også gået hårdt ind i min niche. Jeg sælger min arbejdskraft på kanten af hvad jeg egentlig burde, men jeg går aldrig på kompromis med kvaliteten af den grund.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke svare for dr. Lundsby, men kan gøre det for undertegnede.

Lige som dig definerer vi præcist hvad vi leverer. Fx. får man X antal design udkast og X antal design runder. Vi definerer også klart den proces man skal igennem. Er dette for alle? bestemt ikke, vi har flere gange takket nej til en kunde fordi vi ikke mener at deres shop kan leveres indenfor vores rammer, men til 90% af iværksættere der lige starter op, så er det faktisk et rigtigt godt tilbud.

Det er heller ikke en priskrig, fordi vores produkter har aldrig kostet andet end 9.995,- og 12.995,-. Det er prisen vi kan gøre det til og samtidig tjene penge (vi sælger bestemt ikke på kanten af hvad vi burde, hvilket vil sige at der aldrig kan stilles spørgsmålstegn til vores kvalitet).

Fordi produktet og processen er så hårdt defineret, er det også muligt at sætte en fast pris på! Og fordi teamet (faktisk to teams) er outsourcet mener jeg ikke at vi har mange konkurrenter i dk (der ikke anvender outsourcing). Personligt synes jeg da det er dejligt at Lundsby kan levere en design til 6000, men med en dansk freelance designer som typisk tager minimum 500 i timen, så giver det kun 12 timers design. Jeg kan allerede afslører at vi i vores shops der koster 9.995,- bruger væsentligt mere (og nej ikke fordi de er langsommere, men fordi det er vigtigt for os at vi rammer kundens behov).

Jeg har over 10 år i IT branchen og "hygger" mig lidt ved siden af min konsulent biks med at levere webshops til danske iværksættere. Get A Shop er bygget på fornuftige forretningsprincipper som kommer de danske iværksættere til gode. Det ser jeg nu ikke noget galt i.

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey... ved ikke om du har fundet det du søgte endnu, men jeg har ekstra gode erfaringer med DanDomains webshop modul, og benytter Dandomain design partner Bangsoe.com. Han kan få deres modul til at ligne præcis det du ønsker.

Og han køre gode priser også!

Cheers

Jan

 

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har altid været glad for www.billigvvs.dk  men tror det er et skræddersyet CMS!

Ellers syntes jeg vores eget site www.skiltex.dk (DD) er meget pænt!

Jeg har erfaring med Joomla, Dandomain, Magento.

Joomla er et fint system, tager lidt tid at komme igang med

Dandomain CMS er meget brugervenligt og godt indexeret i google.

Magento tager jeg hatten af for, et super CMS system.

Men det kan godt være langsomt så derfor vil jeg foreslå at du bruger den hurtigste magentohost i Danmark

Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den her er også lækker

 

www.trendhim.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny,

 

Jeg kan anbefale dig at købe en butik, som du herefter hoster ude i byen, feks. hos one.com.

Så betaler du et engangs beløb og shoppen er din. Ellers kommer du hurtigt af med en masse penge hver måned.

 

Ham her laver lækkert arbejde og han er til at snakke med i pris.

 

www.factorone.dk

 

 

Tommy

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:
Det er overhovedet ikke det jeg skriver.... Det er fint, at der tilbydes prisbillige pakkeløsninger. Min anke er bare at disse tilbydes uden at kende det mindste til produkt, marked eller kundens behov/viden/ambitioner.

Sådan som det virker, er at vi tilbyder en pakke til en fast lavpris, så kan kunderne enten vælge om pakken passer til dem eller ej. Længere er den ikke!

Hvis vi under afklaringsfase finder ud af, at kunden har krav der gør at de ikke kan være i pakken, plejer vi også at kunne finde ud af det, det er der i praksis ikke såvidt jeg ved ikke nogle der har haft problemer med og der tror jeg egentligt heller ikke der kommer til at være i fremtiden.

Jeg har svært ved, at se noget som helst forkert i det vi sælger eller måden vi sælger det på. Vi sælger som sagt også rådgivningsydelser, men belært af erfaring er dette typisk ikke så attraktivt for Amino-segmentet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Jeg kan allerede afslører at vi i vores shops der koster 9.995,- bruger væsentligt mere (og nej ikke fordi de er langsommere, men fordi det er vigtigt for os at vi rammer kundens behov).

Jo, Rasmus det er fordi I er langsommere væsentligt langsommere! Doktoren har været i laboratoriet og kogt et system op, der gør markant hurtigere at opsætte shops op! Derudover har jeg fundet de helt rigtige folk, der er eksperter til at forstå brugerne og sætte sig ind i deres behov og marked, derudover er de rigtige talentfulde rent grafisk, det handler så meget om de rigtige mennesker, men du ved vel også hvor stor forskel der er på folk fra din søgen efter en outsourcing partner.

Vi snyder også lidt på vægtskålen, fordi vi utroligt gerne tager møder med folk og så snakker vi dansk. Det at kunden kan udtrykke sig på sit modersmål og man også kan opfatte den non-verbale kommunikation.
Det gør det så meget lettere at stille kunden tilfreds :-)

Jeg ser helt klart situationen, som en priskrig og det er en spændende udfordring for mig at skulle skabe teknologi, der sætter designere istand til at nå mere på kortere tid. Vi er faktisk ikke engang så langt med de såkaldte produktivitet features, f.eks. arbejder jeg pt. på et klippebord til at understøtte deling af elementer imellem layouts.

I takt med at vi for flere og flere features, og at systemet bliver åbnet op for alle, er jeg næsten sikker på at vi vil se lavere og lavere priser på pakketilbud, f.eks. har jeg snakket en del med nogle med vietnamiske designere som gerne vil lave pakker på systemet. Så det ville ikke undre mig, hvis et outsourcet design, med tiden kom ned på f.eks. 2.500 kr.

På den lidt længere bane, vil vi nok holde op med at lave designpakker, men det er helt klart vores håb at der kommer en underskov af designere og design virksomeheder der bruger vores platform til at konkurrerer aggresivt på både pris og kvalitet!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Jeg synes at Samsungs hjemmeside er rigtig fed:

+1

Den er rigtig lækker Smile

Men jeg troede faktisk at den var lavet i Magento Enterprice edition - tager jeg fejl?

Mvh. Chris
Miljøvenlig LED belysning 

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)