Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste affiliate site ??

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

marmut16:

Hvilket er bedst ?

 

Partner-ads er bedst, for der ligger MobilTjek fra imorgen, da vi lige har oprettet os som annoncør Smile. Vi starter med 50 øre pr. klik, men regner med at sætte prisen op, hvis kvaliteten er som forventet.

Vi forhandler også med Tradedoubler om et affiliateprogram, men det bliver et procentafregnet program i stil med f.eks. Hotels.com

Forstår virkelig ikke, hvorfor der ikke er flere virksomheder der bruger affiliate.

Fx en webshop, kan jo kun tjene på det, hvis de giver lidt %'er, og man får jo en masse virkelig billig reklame!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Partner-ads er bedst, for der ligger MobilTjek fra imorgen, da vi lige har oprettet os som annoncør Smile

Du er blevet snydt! Jeg har lige fået parter-ads nyhedsbrevet, og du er ikke i :o)

Jeg ved ikke hvor tit du opdaterer dine priser, men du har en del blind links i iPhone sektionen (til 3, der ikke har flere 16 og 32 GB), og forkerte (for dyre) priser på Telia. Bare til info, hvis du vil rette det Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Du er blevet snydt! Jeg har lige fået parter-ads nyhedsbrevet, og du er ikke i :o)



Hej

Partnerprogrammet for Mobiltjek.dk er ikke helt klar endnu, de mangler lige lidt bannere m.m., så det er kun et spørgsmål om et par dage Smile

Mvh. Ken

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Nicolaj Thomasen:
Partner-ads er bedst, for der ligger MobilTjek fra imorgen, da vi lige har oprettet os som annoncør Smile

Jeg ved ikke hvor tit du opdaterer dine priser, men du har en del blind links i iPhone sektionen (til 3, der ikke har flere 16 og 32 GB), og forkerte (for dyre) priser på Telia. Bare til info, hvis du vil rette det Wink

Tak for info Smile Min makker er på ferie, men nu er det rettet. 3 Mobil har fået iPhone 3GS 8GB på lager istedet.

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)