Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

POST DANMARK vs FRAGT vs RABAT PÅ FRAGT

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Jeg vil gerne bidrage med lidt herfra.

Det kan da kun anbefales, at jer, der sender et rimeligt antal pakker, at få en aftale med Post Dk.
Jeg har en aftale fra sidste år, som stadig gælder (nye aftaler ligger en lille smule over):

Pakker til private:
0 - 1 kg: 48,00
1 - 5 kg: 57,00
5 - 10 kg: 65,00

Pakker til erhverv:
0 - 1 kg: 34,01
1 - 5 kg: 37,24
5 - 10 kg: 46,13

Så Christians priser lyder bestemt ikke tillokkende for mig, ligesom GLS heller ikke er det.

Med hensyn til beskadigede eller forsvundne pakker, er min erfaring, at det overhovedet (næsten) ikke sker. Og det gælder både som afsender og modtager. Jeg har kun haft een på et år, som er forsvundet, og den fik jeg såmænd erstattet, fordi jeg kunne bevise, at den var modtaget af Post Dk. Den var scannet ved modtagelse til forsendelse.

//Knud S

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopNord.dk - Knud:
Med hensyn til beskadigede eller forsvundne pakker, er min erfaring, at det overhovedet (næsten) ikke sker

Jeg har heller ikke haft problemer af nogen art. Post Danmark er stadig konkurrencedygtige på dette område.

Prisen er nu 54,- for de små pakker btc og det stiger til 60,- fra 1/1.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Post Danmark sender altså kun op til 20 kg., og prisen for en pakke på 20 kg. er altså 140 kr. - så jeg syntes da ikke at 3XWilhelmsens tilbud på pakker op til 30 kr. er så dårligt igen. Det er jo ikke alle som sender små pakker :-)

 

// Jesper Skov

 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Beklager, men du har ikke ret i det, du skriver.

Jeg sender pakker (til erhvervsadresser eller selvafhentning på posthuset) på op til 50 kg med Post Dk. Er pakken over 50 kg. koster det 5 kr./kg oveni.

For en pakke på 50 kg, skal jeg betale 132,48 kr. Så 3XWilhelmsens tilbud er stadig ikke favorabel nok til at jeg ville så meget som overveje det.

//Knud S

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da ret, hvertfald når det gælder pakker til private. Er godt klar over at man kan sende mere end de 20 kg. - men deres online prisliste går kun op til 20 kg. Men det ændrer bestemt intet ved min tidligere nævnte påstand om prisen :-)

// Jesper Skov

 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:
Er godt klar over at man kan sende mere end de 20 kg. - men deres online prisliste går kun op til 20 kg.

Jeg taler ikke om nogen officiel onlineprisliste, men om en aftale som enhver erhvervsvirksomhed kan få. En aftale, som sagtens kan konkurrere med andre distributører - endnu da - og hvor priserne altid vil være lavere end i den officielle onlineprisliste.

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopNord.dk - Knud:

Jesper Skov:
Er godt klar over at man kan sende mere end de 20 kg. - men deres online prisliste går kun op til 20 kg.

Jeg taler ikke om nogen officiel onlineprisliste, men om en aftale som enhver erhvervsvirksomhed kan få. En aftale, som sagtens kan konkurrere med andre distributører - endnu da - og hvor priserne altid vil være lavere end i den officielle onlineprisliste.

Okay - men nu var det 3xwilhelmsens priser jeg refererede til (her fra tråden), og det er godt nok flot hvis du kan få postdk til at sende pakkerne til en lavere pris end dette! 

Men nok om det - frit land vi lever i, jeg har intet imod postdk. Tak for debatten. 

// Jesper Skov

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg kan tilbyde erhvervsaftaler via Post Danmark, med min. 10 % rabat (i forhold til gældende liste pris).
Det kræver dog at du har et CVR nr., og samtidig ikke har et kunde nr. hos Post Danmark.

Hvis det er interessant, kan du sende mig en mail på jan@alpi.dk eller ringe på tlf. 24200585.

Vh. Jan
www.alpi.dk

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skulle stille en bankgaranti på ca 61.000 kr til www.frydefuld.dk for at spare under 5 kr pr. pakke, og der skal sørme sendes en del pakkekalendergaver for at kunne have 61.000 stående- for ikke at tale om prisen for oprettelsen af en sådan garanti hos banken.

Vi overvejer at bruge GLS eller at lade kunden selv vælge mellem Post dk. og GLS, men ser ikke rigtig fordelen for os- men en god service for kunderne ;O)

Med venlig hilsen Claus

www.frydefuld.dk - Køb en færdig pakkekalender, kalendergaver, kurve, pleje af dig og hele fam. og få god service med i købet!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)