Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne DELL ikke alle pengene værd?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver helt nervøs om jeg skal vælge DELL efter at have set KONTANT på DR1!!!!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Sasa Kovacevic:

Okay på den måde :) 

En sidste ting.

Jeg hørt at DELL skulle være noget lort. Er det korrekt ? :) 

Dell er en af Verdens 3 største computer producenter.  Det ville de næppe være, hvis de var som du skriver. Skype-Smile

Og Microsoft står vel bag det mest udbredte operativsystem... Er det så også det bedste? Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Og Microsoft står vel bag det mest udbredte operativsystem... Er det så også det bedste? Wink

Skype-Smile

Windows er da rigtigt manges foretrukne styresystem og er vel uden tvivl den bedste platform til vanvittigt mange programmer.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Windows er manges "fortrukne" styresystem,  man får jo ikke andet valg når man køber en ny computer.  Det står så frit for en at installere et alternativ efter man vel at mærke har betalt for Windows,  det syntes jeg er en grov markedførings strategi.

Windows er den "bedste" platform til mange programmer da mange programudviklere jo selvfølgelig satser på det største marked, men der er efterhånden rigtigt gode alternativer til det meste software.

Nu vil jeg ikke begynde at komme med mit Linux propaganda, men for en der arbejder med Import / Export og ikke design, finder jeg det klart bedre, sikrere og mere stabilt end Windows. 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med at sælge notebooks uden styresystem eller for den sags skyld med Linux til privatbrugere er, at det giver ekstremt meget højere udgifter til support for producenterne, da de fleste ikke aner, hvad de skal stille op med computerne, når der ikke er Windows på.

Rigtig mange privatpersoner ville vælge den billigste løsning for at spare penge (Linux), men kommer så hjem med en maskine, som de slet ikke kan bruge og deres programmer og spil virker ikke på den. Det giver en dårlig oplevelse og giver dårlig reklame for producenten, som jo efter deres opfattelse har solgt dem en ubrugelig maskine. For at få maskinen til at virke skal de så ud og betale fuld pris for Windows, samt evt. installation, hvilket gør Windows ca. 4 gange så dyr, som hvis de havde købt den preinstalleret.

Om Windows er det bedste operativsystem er en hel anden diskussion, men for 99,9% af privatforbrugerne og for den sags skyld også erhvervsbrugerne, er Windows det operativsystem de kender og kan finde ud af at bruge.

Derfor bliver Windows altid preinstalleret fra fabrikken.

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Jeg bliver helt nervøs om jeg skal vælge DELL efter at have set KONTANT på DR1!!!!

Hej Sasa,

Det er korrekt at Dell har haft nogle uheldige sager og tilmed en komplet inkompetent pressechef, men for en så stor leverandør kan det ikke undgås at der sker fejl.

Det sker for dem alle - de fleste har bare ikke en pressechef, som ikke forstår sig på at håndtere pressen Big Smile

Danfoss fik bl.a. på et tidspunkt leveret 1.700 defekte Compaq pc'ere i forbindelse med en hjemme-pc ordning til deres medarbejdere. Det tog dem næsten 6 måneder før Compaq påtog sig sit ansvar og fik repareret alle disse maskiner.

Som sagt har jeg selv tidligere solgt Dell computere i store mængder og deres support var rigtig fornuftig, sammenlignet med de øvrige producenter. Det skal lige siges at jeg i dag INTET har med Dell at gøre - så ingen skjulte bagtanker Wink

Med venlig hilsen 

Michael Boenstedt

Yah! Gratis auktioner på nettet

www.yah.dk 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)