Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til navn til webbutik

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært når du ikke skriver mere om konceptet.

Oldnews.dk (brugt børnetøj)

Haletudsen.dk (op til 3 år er vel inden de bliver til frøer)

0til3.dk (størrelserne)

Crocos.dk

Kleines.dk

Wish2wear.dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

afgjort alternativ C. Syntes det er et superfint navn...

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for alle svarene - dejligt med så hurtig og megen respons Smile.

Jeg hældte nok selv mest til C, da de to andre nok var "for" interne. Når vi snakker om tøj til de små, må der meget gerne være en vis nutheds-faktor over såvej tøj som butik (det være sig net eller fysisk). Så nu får jeg lige kapret navnet.

Mht. konceptet, så er det jo som sagt tøj fra 6 mdr - 3 år (altså det vi på godt dansk kan kalde toddlers). Målgruppen hos forældrene er dem der er trætte af at alle går i H&M og tøjlinierne fra Kvickly og Føtex. Det jeg vil sælge er super lækkert kvalitetstøj (gennemtestet herhjemme, og det holder bare - både facon, farver og knapper mm. i modsætning til en del af det andet, hvor syningerne går, knapper falder af, lynlåsen går i stykker efter kort tid osv.)

Så jeg satser vel egentlig på en ret bred målgruppe, da mange forældre i dag enten stort set kun køber "billigt" tøj eller køber dyre mærkevarer og så supplerer op med det billigere tøj (eller omvendt).

Og her er det jeg så også samtidig selv er voldsom træt af det drengetød man kan købe her i DK. Der er frygtelig meget med afskyelige prints på! Og specielt i alderen 1½ - 3 år er det helt galt. Jeg vil gerne tilbyde tøj til småbørn og ikke gøre børnene til små tweens (igen godt dansk Wink) allerede i den alder.

Jeg arbejder pt. på hjemmesiden, således at den er klar til når jeg får varerne hjem og kan skrive om hver enkelt og finjustere siden inden jeg går i luften. Har set hvor kedelige og uopfindsomme de fleste tøjsider er herhjemme, og håber at mit resultat bliver lidt mere friskt og enkelt på den gode måde.

Timamo

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Nicolaj Thomasen : var for øvrigt vild med Haletudsen.dk  - en af de der små genialiteter jeg ikke selv havde tænkt på :-)

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med TroldOgSkat.dk?

Jeg har domænet, men gi' mig et bud hvis du er interesseret. Mvh Peter

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)