Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af hedge fund

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går rigtig godt for mig med at handle valuta og jeg overvejer at starte en hedge fund eller et investeringsfirma. Er der nogen her som ved hvor jeg kan få hjælp til dette eller som kunne tænke sig at hjælpe mig?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig forstået at handle aktier - har ikke nok is i maven.

Men relevant for dit spørgsmål hvor meget kapital starter du med?

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Hele Landet
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nu ikke føle mig tryg ved at lade en gut der kalder sig gambler investere mine penge.

Byggemesteren.dk Vi bygger links til din hjemmeside.

Få professionel linkbuilding

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gambler180:

Det går rigtig godt for mig med at handle valuta og jeg overvejer at starte en hedge fund eller et investeringsfirma. Er der nogen her som ved hvor jeg kan få hjælp til dette eller som kunne tænke sig at hjælpe mig?

Smid et par hundrede millioner i et selskab og begynd at købe aktier/anparter i mindre virksomheder som du ser potentiale i, og vupti, så er du i gang. Cool

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu handler jeg binaries og det regner jeg med at komme til og tjene mange penge på. Jeg har allerede tjent 500 % i år. Når jeg har tjent 150.000 vil jeg vil jeg måske starte en hedge fund hvor jeg starter med 100.000 kroner. Jeg håber at jeg kan starte allerede om et år.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del erfaring med dette og har hjulpet en del firmaer til at gøre det rigtigt og lovligt. For det er ikke helt nemt, men den lovgivning der er i dag.

Men smid mig din mail, så kan vi snakke videre

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan fortsætte de afkast, så kaster jeg da gerne nogle penge i puljen ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Gambler180:

Lige nu handler jeg binaries og det regner jeg med at komme til og tjene mange penge på. Jeg har allerede tjent 500 % i år. Når jeg har tjent 150.000 vil jeg vil jeg måske starte en hedge fund hvor jeg starter med 100.000 kroner. Jeg håber at jeg kan starte allerede om et år.

Du mener forbåbentlig 100.000.000 kr og ik blot 100.000 kr... For ellers så drukner din "hedge fond" da i omkostninger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Gambler180:

Lige nu handler jeg binaries og det regner jeg med at komme til og tjene mange penge på. Jeg har allerede tjent 500 % i år. Når jeg har tjent 150.000 vil jeg vil jeg måske starte en hedge fund hvor jeg starter med 100.000 kroner. Jeg håber at jeg kan starte allerede om et år.

 

Du mener forbåbentlig 100.000.000 kr og ik blot 100.000 kr... For ellers så drukner din "hedge fond" da i omkostninger...

Jeg fandt dette link, som jeg forstår det, er det den samme måde som private der aktivt invester gør, men bare at hedge fund. har lidt flere penge så markdet bevæger sig derefter, så man kan får endnu flere penge.
så er det ikke bare mere et spørgsmål om at blive ved med det du gør, til at du får nok penge til at kunne kalde dig hegde fund ejer.og er det automatisk?

mvh
Romlund

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Romlund:
...til at kunne kalde dig hegde fund ejer...

Er det ikke bare et spørgsmål om at få nok point på Amino?

Sorry kunne ikke lade være

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)