Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback på ny fodboldportal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

jeg har siddet og knoklet lidt med et site som jeg da gerne vil have lidt feedback på.

Siden er: www.gooal.dk

Er der nogle der interesserer sig for fodbold, eller som alligevel kunne have lyst til at oprette sig som bruger, vil jeg også gerne have lidt feedback på selve community- og forum delen.

Mvh
Thomas

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv fodbold interesseret(har spillet en 6-7 år i klub), så jeg kan da godt lige kigge på det :-)

Personligt syntes jeg at det er blæret det med livescoren. Det er altid kanon dejligt, hvis man ikke lige har et fjernsyn i nærheden, at man så kan tjekke livescoren. Derudover syntes jeg godt designet kunne gøres lidt mere græs-agtigt. Fyld noget grønt på. Baggrunden ville være fed med en lidt mere grøn farve :-)

Der er også en masse kanon gode facts, som du tit skal finde flere steder, hvor de her er samlet et sted. 

Håber lige du kunne bruge min mening.

Frederik Storm

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at designet mangler noget mere fodbold relateret :-)

Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes godt om opbygningen og de grafiske elementer - runde kanter, skygger mm. Farverne er meget behagelige - men når jeg umiddelbart tænker fodbold, så tænker jeg "grøn" - det er der ikke meget af.

Jeg mangler desuden et eller andet blikfang, når jeg kommer ind på startsiden. For mig virker det uoverskueligt med den relativt store mængde tekst og ingen billeder af spillere/ fra kampe. Jeg føler ikke, at der er noget jeg intuitivt vil gøre, hvis du forstår.

Derudover synes jeg, at der er lidt knas med menuen i toppen. Det er som om den loader langsomt (bruger IE8). Det er i hvert fald ikke noget jeg ville kunne holde ud i længden.

Det var lidt konstruktiv kritik. Håber du kan bruge det, og held og lykke med projektet.

 

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne måske peppe siden lidt op med nogle nyheder af en eller anden art :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek fx. konkurrenten www.bold.dk - der tænker man fodbold med det samme - men ikke for at sige at dit site skal have samme farver, opbygning eller andet.

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et flot site, og det har da bestemt sine muligheder...

Men, jeg tror du får problemer med store og mægtige Goal.dk Skype-Speechless 

/Shock

Tilmeldt 9. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Shock:
Men, jeg tror du får problemer med store og mægtige Goal.dk Skype-Speechless 

 

Virkeligt? ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot portal du har fået bygget dig :-)

Men find et nyt domæne hurtigt, og få flyttet den. Af to hovedårsager:

  1. Goal.dk er helt sikkert ikke glade for det, og dem skal du nok høre fra på et tidspunkt.
  2. Folk kan nemt blive forvirret, find heller et nyt og unikt navn, kommer du længst med på sigt.
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtig godt lide jeres design. Som det er nævnt må det gerne blive lidt mere grønt og fodboldagtigt, men ellers er det simpelt og lækkert.

Jeres koncept tror jeg også holder. I modsætning til at hvad der ellers er blevet sagt, synes jeg det er en god ide at holde sig fra nyhederne. I kan alligevel ikke hamle op med bold.dk og de andre på nyhedsdækning, og det kommer til at tage en masse kræfter og energi at holde siden opdateret. Jeg ville, som i har gjort, fokusere på at få skabt en sund og seriøs fodbolddebat til at starte med. Her kan i nemlig godt konkurrere med bold.dk, hvor mange brugere bruger mere mere tid på at svine hinanden til end på at diskuttere fodbold.

Hvis jeg skal nævne noget jeg synes i mangler, så savner jeg ligatabeller og resultater. På ligasiderne bør man kunne se en ligatabel og rundens resultater. Om i selv vil opdatere det eller hente det fra en ekstern kilde er ligemeget, men det skal være der. 

Fedt projekt! Held og lykke med det!

PS. Thorborg har lavet et fedt podcast omkring opstart af debatforum. Hør det og bliv klogere ;) http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)