Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RiderShop ønsker jeres vurdering

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så lykkedes det endeligt. Efter en hård omgang med udskiftning af webudvikler halvvejs, så er RiderShop endelig online.

Personligt er jeg rimeligt tilfreds med resultatet, men sådan er det jo nok altid med ens egen webshop.

Jeg ville meget gerne, hvis nogen af jer vil kigge forbi shoppen og komme med jeres kommentarer.

www.ridershop.dk

På forhånd tak

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reno,

Ser rigtig godt. Sikker på at det bliver en succes.

 

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Tak for dit svar - og jeg håber selvfølgelig også på succes Wink

Venlig hilsen

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Klassisk webshop - enkel, flot og nemt.

Men hold da op ridershop.dk vil jeg lige læst som noget med lanser og sværd :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Reno,

Først og fremmest vil jeg sige tillykke med at du har nået den første milepæl! Det er super godt gået.

Men der er et par ting der sprænger mig i øjnene:

Hvis du ser på forsiden, så er alle produkterne ikke ens i højden. "Læg i kurv" knappen er rykket lidt ned, og det ser ikke pænt ud. Se evt. vedhæftede billede.

Din twitter og linkedIN knap udetil højre linker kun til /# - det skal du nok have ændret :)

På din søgefunktion står teksten "ok" helt forkert, prøv at lave skriften fed.

Jeg kunne ikke finde cvr-nummer mm. ind på siden.

Ved siden af logoet i toppen står der "velkommen" der er helt malplaceret, prøv at fjern det helt.

 

Det var lige hvad jeg hurtigt fandt, håber det kunne bruges. Jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke!

 

 

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Tak for dine kommentarer.

Og med hensyn til lanser og sværd - så er du ikke den eneste, der har mistolket navnet... især på markederne i Jylland er det gået galt - det er blevet til (skal udtale med jysk accent) : rideshop (lyder grimt) Smile og riddershop, som jo er om riddere, rustninger, sværd og turneringer Wink

RiderShop skal udtales på engelsk Big Smile

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Tak for dine input - og tak for sidst Smile

Jeg vil kigge på det meste af det du nævner - som helt klart er nogle ting, som bør rettes - især manglen på CVR nummer ... tsk, tsk, tsk hvor mon lige min hjerne var henne, siden det ikke er med.

Twitter og linkedIN mangler at blive opsat, da jeg endnu ikke har kontoer der, Velkommen teksten i toppen er helt klart en fejl - grunden til at der står velkommen er at når en bruger logger ind, så kommer der til at stå velkommen, XXXXXXX navn XXXXXX

Men igen tak for kommentarerne, jeg vil straks få rettet op på det :-)

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme, jeg skal nok lige gå den ordentligt igennem en dag hvor jeg har lidt bedre tid.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Reno Jensen:

Hej Søren

Tak for dine kommentarer.

Og med hensyn til lanser og sværd - så er du ikke den eneste, der har mistolket navnet... især på markederne i Jylland er det gået galt - det er blevet til (skal udtale med jysk accent) : rideshop (lyder grimt) Smile og riddershop, som jo er om riddere, rustninger, sværd og turneringer Wink

RiderShop skal udtales på engelsk Big Smile

Mange hilsner

Reno

Ja det er utroligt hvad e d og noget udtale kan gøre :-D

Hej fra Søren

 

Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ser godt ud! :-)

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)