Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trådløs router

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Da min "gamle" linksys WAG54G (trådløs PPPOA router) brændte sammen for et par uger siden tog jeg min gamle standardrouter fra cybercity i brug igen, og supplerede med et linksys WAP54G accesspoint.

Jeg havde lidt problemer med at jeg faldt af konstant i starten indtil jeg kom i tanke om at min gamle router kørte på kanal 11, hvilket der er omkring 25 andre accesspoint jeg kan se fra min lejlighed der også gør.
Da jeg skiftede til kanal 1 var der ikke længere nogen problemer med udfald på forbindelsen.

En WAP54G koster omkring 3-400 kroner, jeg plejer at handle hos shg da det er tilpas nemt for mig at hente eller få leveret fra dem.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Jeg vil nu anbefale en D-link 700 det er en accesspoint udmærket til hjemmebrug.

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Om det er almindeligt uheld ved jeg ikke, men jeg har på det seneste oplevet mange med problemer med de billigste routere/access points. Det gælder både DLink og SMC. Jeg har derimod ikke haft nogen som helst problemer med Linksys eller Zyxel, så de får - i hvert fald indtil videre - min anbefaling.

 

Til både SMC og DLinks ros skal dog siges, at det ikke har været problem overhovedet at få udskiftes den defekte router, heller selvom det drejede sig om periodiske fejl. Men måske skyldes det, at de godt er klar over at der er problemer...?

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har god erfaring med D-Link DIR-635 300Mbit Router BGN men den købte jeg primært for at få 300 MB WLAN derhjemme :) Måske lidt overkill hvis man ikke syntes det er blæret at spille FPS spil over trådløst netværk

Du kan købe den her: http://www.zepto.dk/Shop/Product.aspx?componentid=376 for 896 Kr. + moms, men den kan nok findes billigere et andet sted.
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal ikke bruge en router men som nogen nævner er accesspoint - dvs den "forlænger" el. formidler signalen fra dit LAN ud så roamingusers can access'e dit LAN ude fra dit traditionelle LAN som kører på kabel. - Jeg vil ikke for meget ned i det tekniske...

D-link og Linksys er de bedste på markedet pt. - Jeg giver dig lige nogle linksfor access point til virksomheder og private som eksempel fra D-link for access points, som følger:

Til privat brug:

D-Link DWL-G700AP

Til Mindre og mellemstore virksomheder:

D-link DWL-2200AP

D-link DWL-3200AP

D-link DWL-8200AP

God fornøjelse!

//whatever


Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke på nogle af D-link''s produkter 5 års garanti, jeg har også hørt at topmodellerne har livstids garanti, er der nogen der kan bekræfte dette?


www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 357
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :


Er der ikke på nogle af D-link's produkter 5 års garanti, jeg har også hørt at topmodellerne har livstids garanti, er der nogen der kan bekræfte dette?




Yupp..!


Vi har lige fået DOA status (dead on arrival) på et produkt vi har haft og brugt  i 4 år - D-link sender et helt nyt til os uden nogen som helst omkostninger for os og står også til og med  for fragtseddel til tilbage forsendelse af det defekte. De eneste D-link spurgte efter var købsfakturaen som skulle faxes til deres kontor i sverige.

Garantioplysninger


Vores forpligtelse for dig som kunde slutter naturligtvis ikke med du har
købt et D-link produkt. Vores ansvar strækker sig længere som sådan.
Samtlige D-Link produkter dækkes af 2 års fabriksgaranti, med
undtagelse af blæsere og tilbehør såsom kabler og fjernbetjeninger m.m.
Disse produkter dækkes af 1 års garanti.




For udvalgte produkter som overvågnings switche og visse firewalls som ofte
sidder i mere kristiske systemer har vi udvidet vores garantiordning
til 5 år. For disse produkter tilbyder vi desuden en omkostningsfri 24
timers bytteservice som vi kalder Next Buisness Day Service. Se link NBD Service




Under garantiperioden påtager D-Link at ersatte produktet med et alternativt
erstatningsprodukt som har modsvarende eller bedre funktioner. Når
D-Link bytter produktet tages det udbyttet produkt af orginial
garantien under den pågående garanti. Ved udbytning kan de fuldt
funktionele renoverede dele anvendes. Udbyttet dele tilfalder D-Link.




Garantien omfatter ikke skader eller fysisk hærværk samt  naturskader og andet anvending som ikke følger D-Link råd og anvisninger.




Garantien gælder mod fremvisningen af orginal kvitering eller faktura for det
pågældende produkt som sælgeren har færdiggjort til køberen med
information omkring købsdato og produktet som skal byttes. D-Link
forbeholder sig retten til og opsige garantien i tilfælde af denne
information er fjernet eller ændret iforhold til da produktet blev købt.



Læs mere om D-Links garantiregler

//whatever

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)