Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig lige engang ;)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg det vidst løst. Èn der lige vil tjekke og evt. svare på om loadtiden stadig er langsom?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det føles hurtigere nu, ved ikke om det bare var min netforbindelse sidst jeg prøvede linken. :)

Kommer snart...

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - tak ;)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at hos Adservice skal affiliates godkendes manuelt på TDC, så måske er det sådan hos Mikkelsen også. Alternativt kan du hente den hos Tradedoubler. Fordelen ved TD er at alle produkter er samlet i én kampagne, også mobilsalg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker fint hos mig, til gengæld melder siden fejl når jeg forsøger at trykke på viasat linket

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Den virker fint hos mig, til gengæld melder siden fejl når jeg forsøger at trykke på viasat linket

ahhh men hva sker der... Tror bare lige jeg venter en dags tid, mon ikke det er hos Mikkelsen media der er et eller andet der går galt.

Nicolaj Thomasen:

Jeg ved at hos Adservice skal affiliates godkendes manuelt på TDC, så måske er det sådan hos Mikkelsen også. Alternativt kan du hente den hos Tradedoubler. Fordelen ved TD er at alle produkter er samlet i én kampagne, også mobilsalg.

Nicolaj - har du nogen erfaring med Mikkelsen Media? For jeg kan ikke se hvor jeg kan søge om godkendelse henne, eller er der andre der kan hjælpe mig? Jeg får intet svar fra min kontaktperson hos MM, han har nok rigeligt at se til Surprise

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

Nicolaj - har du nogen erfaring med Mikkelsen Media? For jeg kan ikke se hvor jeg kan søge om godkendelse henne, eller er der andre der kan hjælpe mig? Jeg får intet svar fra min kontaktperson hos MM, han har nok rigeligt at se til Surprise

Jeg bruger næsten ikke Mikkelsen, men grib knoglen, det plejer at gå lidt hurtigere en emails.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)