Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal det være .com for at få internationalt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et lile hurtigt spørgsmål eller sidder og gør mig tanker om man behøver .com for at gå worldwide med en forretningside?

Er det ikke ved at,blive mere normalt at man har andre endelser på sin virksomheds hjemmesidenavn? Eller er .com bare the only way 2 go hvis man vil ramme så mange som muligt, så de ikke bliver skræmt væk af en eller anden endelse de ikke kender i forvejen?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dot com vil være det rigtige i 99% af alle tilfælde, hvis du vil ramme internationalt. Men er det f.eks. kun 15 lande, så ville jeg vælge lokale domæner for at skabe en tryghedsfølelse hos forbrugeren.

.net, .org osv. er internationale alternativer.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tusinde tak for det hurtige svar ;) Skulle lige have min tanke bekræftet...

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart også have domænet med den lokale endelse. Det skabber mere tryghed. Og tryghed kan man ikke undvære, hvis man vil have at folk skal tage kreditkortet op af lommen og give dig informationerne.

Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg er helt enig Thomas, men alt koster jo, men det er selvfølgelig også en stor investering...

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Domæner koster sjældent det store, men nogle lande kan have meget høje priser. Jeg ved at finland ihvertfald er dyrt. Men ellers start med de lande du prioritere mest, og så køre flere på hen af vejen, når du lægger mere fokus på disse.

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg supplere med et spørgsmål angående.com domæner.

Det er vel en fordel rent seo-mæssigt at få indexeret et givet domæne, selvom det først skal tages rigtigt i brug senere?
I så fald - er det nok at indexere ".com" eller regnes .com/dk .com/se og .com/no for værende "et andet domæne" ?

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Giraffen01:

Må jeg supplere med et spørgsmål angående.com domæner.

Det er vel en fordel rent seo-mæssigt at få indexeret et givet domæne, selvom det først skal tages rigtigt i brug senere?
I så fald - er det nok at indexere ".com" eller regnes .com/dk .com/se og .com/no for værende "et andet domæne" ?

- - -  slet ingen der lige ved det?

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Giraffen01:
regnes .com/dk .com/se og .com/no for værende "et andet domæne" ?

Det er samme domæne

Mht. at vælge lokale domæner skal du også tænke på at der skal laves seperat søgemaskine optimering på hver enkelt domæne og det kan blive dyrt hvis man ikke lige kan græsk, tyrkisk osv.

Det er selvfølgelig også godt at gøre hvis man har forskellige sprog på sit .com domæne, men i så fald tæller den samlede linkbuiding med.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)