Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering af reklamer på min side.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er efterhånden ved at være færdig med min testversion af et lille affiliate-applikation. Det jeg godt kunne tænke mig at få, er lidt feedback på placeringen af reklameindholdet. Det skal naturligvis ses af brugeren, men det skal heller ikke chikanere læsningen.I kan se et eksempel her: FDM eller Jydsk Tagteknik.

Det jeg gerne vil lave er en indholdsrig platform, hvor jeg kan køre en række kampagner som det måske ikke kan betale sig at lave et helt site for. Der mangler en række forbedringer, men jeg har bevist valgt at lave det meget enkelt for ikke at trække opmærksomheden hen på alt muligt ligegyldigt.

Hvis du har noget indhold du godt kunne tænke dig at få på f.eks en artikel om din egen webshop eller virksomhed, så er du meget velkommen. Smid blot en mail til: info@ioosinternet.dk . TIl dem der har tilføjet artikler, så kommer de på senere.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

 

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du hvad Casper...

Det er hammer godt!

Det er nøjagtig så diskret at jeg kan læse hen over det, men så påfaldende usynligt at jeg da lige bliver nødt til at læse hvad der står.

Sådan skal det gøres!

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan ikke sige andet:

Kæft det er godt!

Ikke for lidt, og slet heller ikke for meget!!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget enig med de andre. Der er rigtig god balance på siden, og annoncerne stjæler ikke for meget opmærksomhed, men man kigger alligevel på dem, da de står under overskrifterne - flot opsætning. Der er ikke en finger at sætte på det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, det var sgu dejligt at høre ens fredag aften ikke var helt spildt - så vil jeg arbejde lidt videre med nogle andre funktioner :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneideriet

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklamerne er fint placeret og de er slet ikke generende. Men jeg har svært ved at læse din tekst. Jeg synes simpelthen det virker for uoverskueligt, at skulle læse det... Det kan måske også have noget at gøre med, at det der står slet ikke interessere mig. Det skal lige siges, at jeg læser mange ebøger osv. Så det er ikke fordi jeg ikke kan læse på en computer.

Og ville det ikke være en idé at linke nogle af de relevante ord, som f.eks. tagløsninger? Måske bare dem i starten, så det ikke bliver så uoverskueligt og irriterende. Og evt. også lave noget i bunden, så læseren ikke skal rulle op, for at klikke på reklamen?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Der er reklamer i toppen, i teksten, og i bunden så jeg er ikke helt med på hvad du mener med at brugeren skal scroll for at kunne klikke på dem?

Er det skrifttypen der er problemer? Det er jo en med føder. Det kan næste ikke være kontrasten. Hvad med skriftstørrelsen?

Jo jeg laver sådan en indeks boks i toppen, så brugeren kan klikke sig ned i afsnittet - god ide.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Nu kiggede jeg på en af dine andre artikler hvor der specielt var slemt. Nemlig denne:
http://magas.dk/virksomheder/if-forsikringer-samlerabat.html

Hvis du scroller HELT ned, så du ikke kan komme længere, så ser du at der ikke er nogle links, til der hvor du gerne vil have folk hen. Så jeg ville have sat et link til allersidst. Efter teksten, der linker det samme sted som alle andre links i løbet af teksten. Evt. med noglet call-to-action, hvis det er muligt.

Jeg ville nok prøve med sans-serif font eller måske endda verdana, den plejer at være god at læse. Jeg tror størrelsen er fin nok. Men hav MANGE flere overskrifter og fremhævninger. Når man skriver så lange tekster på computer, er det vigtigt at have. Folk har simpelthen så "travlt" med at læse, når de er på computeren. Og ved at tilføje flere overskrifter og fremhæve skriften, så fanger du folk længere, fordi de ikke kører træt i teksten.

Måske er løsningen endda A/B test? :-)

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:
Det jeg gerne vil lave er en indholdsrig platform, hvor jeg kan køre en række kampagner som det måske ikke kan betale sig at lave et helt site for

Smart idé Casper :)

:o) 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

William Frost:
Smart idé Casper :)

Det må tiden vise :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)