Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ide

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for jeres respons...

 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man spørger til hvad man bruger en drejefod?

Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Fra  Alarmmontøren Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne måske godt have interesse, men hvad har du tænk dig de skal bruges til?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er heller ikke lige med, hvad opfindelsen går ud på.

Hvad kan bankansatte bruge den til? Til at vippe på stolen? eller vende sig om uden besvær?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trådstarteren, har du undersøgt om ikke et sådan produkt findes? Kan godt se det smart i det eksempel du nævnte over PM. Men er da ret sikker på det findes.

Iryna.dk:

Er heller ikke lige med, hvad opfindelsen går ud på.

Hvad kan bankansatte bruge den til? Til at vippe på stolen? eller vende sig om uden besvær?

Ville da ønske at de havde sådan én installeret i min bank under den holder til kuglepenne, så kunne jeg da stå og lege lidt med den. Imens bank-sælgeren afviser at jeg kan hæve penge på mit BR kort. Indifferent

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dels er de billige at fremstille, er ikke på markedet endnu, jeg har tænkt mig at sætte dem under urtepotter til at dreje blomster med bla.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

De findes ikke med motor på, og når de vinder indpas på markedet vil de blive brugt mange steder...

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Til trådstarteren, har du undersøgt om ikke et sådan produkt findes? Kan godt se det smart i det eksempel du nævnte over PM. Men er da ret sikker på det findes.

Iryna.dk:

Er heller ikke lige med, hvad opfindelsen går ud på.

Hvad kan bankansatte bruge den til? Til at vippe på stolen? eller vende sig om uden besvær?

 

Ville da ønske at de havde sådan én installeret i min bank under den holder til kuglepenne, så kunne jeg da stå og lege lidt med den. Imens bank-sælgeren afviser at jeg kan hæve penge på mit BR kort. Indifferent

Jeg tror bankerne skal bruge dem til at dreje skærmen med når de har kundemøde

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet en aftager af mine drejeføder samt måden hvorpå de laves, tak for interessen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)