Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate for webshoppen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres super gode råd.

Jeg vil iværksætte 

1. Produktion af bannere
2. Opdele alle mine produkter i kategori'er og beregne en fair %
3. Kører en seperat  kampagne på min førstehjælpstaske.

Jeg starter ud med at prøve partner-ads og mikkelsenmedia, jeg vender tilbage med mine erfaringer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har brug for hjælp eller gerne vil have din kampagne kigget igennem inden du sender den ud så er du velkommen til at hive fat i mig.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Hvis du har brug for hjælp eller gerne vil have din kampagne kigget igennem inden du sender den ud så er du velkommen til at hive fat i mig.

Tusind tak!

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har kørt med et affiliateprogram på to af vores shops og vi har brugt IQmedier og Tradedoubler (i Sverige).

At vi startede med IQmedier, gjorde at vi kunne presse startafgiften hos Tradedoubler fra 20.000 SEK til 2.000 SEK pr. shop.

Med hensyn til betaling, så kører vi med en %-sats på den ene shop og et fast beløb på den anden.
Jeg tror at de bliver svært at lave differenceret betaling afhængig af produkt, som kunden køber, men med den avance du har, så skulle det vel heller ikke være et problem og give 10% til affiliate partneren.

Så kan du jo efterfølgende vurdere om du skal lave en segment-stige og belønne dem, som gør det godt.

Vi har haft meget stor nytte af at vi kan styre hvem som bliver affiliate og at vi har styr på hvem som performer godt og dårligt. Det har vi hos Tradedoubler og har betydet at vi har fanget dem som har forsøgt at snyde og lægge ordre med forudbetaling og som aldrig har indbetalt penge, men blot har opgivet falsk adresse, for at score pengene.

Jeg har ikke erfaring med de øvrige netværk, men husk at stille som krav, at du godkender alle affiliate partners og at du kan se hvem som performer.

God fornøjelse.
Dbh
Kim 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for dit indlæg. Du har ret i at 10 % ikke er et problem, men ofte er det også minimum (som jeg har forstået det), ihvertfald når det er niche produkter som mine er. 

Men det er bare ud og skabe en masse gode erfaringer Yes

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)