Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny revisor!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Vi har brug for en ny revisor, helst med speciale i restaurationsbranchen.

 

Det MÅ og SKAL være en der kan forklare sig på almindeligt dansk og som ikke bliver utålmodig hvis man ikke har den største forståelse for økonomiske fraser som debet og kredit!!

 

Desuden må det gerne være en der kan se diverse smuthuller og rådgive om alternative muligheder(ikke ulovligt altså). Altså en der synes at glasset er halv fuldt og ikke havl tomt!!

 

På forhånd tak!

 

:-)

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Prøv og kontakte http://www.danborgrevision.dk/ dem har jeg haft rigtig gode erfaringer med, dog ikke inden for restaurationsbranchen men inden for et par andre brancher, men Preben som ejer Danborg Revision er kanon til at forklare hvis det er noget man er i tvivl om, og jeg tænker også han har et par kunder i restaurationsbranchen.

 

Hvis du tager kontakt til ham må du gerne hilse fra mig.

 

Mvh

Per Mariager

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Som jeg har gjort nogen gange herinde på Amino, kan jeg anbefale Bjarne Aalbæk fra ND Revision København (www.ndrevision.dk)

Altid venlig og yderst kompetent betjening - jeg er ikke klar over om han eller hans kollegaer har erfaring fra restautionsbranchen, men det er da et forsøg værd for dig, at kontakte ham - hils gerne!


Held & Lykke!


Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kontakte

 

Jeg har sparet ca. 50% ved at skifte og så får men gode og forstålige svar fra dem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-12-2006 11:03:32
Forfatter: jesperh
Prøv at kontakte


Jeg har sparet ca. 50% ved at skifte og så får men gode og forstålige svar fra dem.



Jeg må indrømme at deres hjemmeside ville skræmme mig væk på få sekunder, det ser på ingen måde troværdigt ud i mine øjne..

Jeg kunne heller ikke finde nogen adresse, eller om de er registrerede eller statsautoriserede revisorere, eller ingen af delene.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skriver du ikke hvor i landet, men Carsten fra http://andersen-lie.dk/ har vi gennem flere år brugt på mit gamle arbejde (restauration), han er meget reel ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)