Hej Alle, Vi har købt en ny kaffemaskine til professional brug. Men efter en uge var der koldt capuccino, latte der kom ud. Vi havde kontaktet levarandøren og havde justeret mælke temperaturen. Derefter fik vi en regning for besøget. Efter halvandet måned fik vi en anden problem, low water flow. Fik kontaktet leverandøren og servicemanden kom og justerede kværningsgraden op og sagde at pga. varme vejret. De selve havde justeret grovhedsgraden ved leveringen. Ved hver henvendelse fik vi ikke at vide om vi kan selv gøre noget. Ved leveringen, var der aftalte at det vil blive justering af maskinen som er klar til brug, og oplæring af maskinen. Dvs. De selv havde justeret maskinen ved leveringen og derefter maskinen har været ustabilt. Er det korrekte at vi skulle få regningen til disse? Hvad er min ret ved købt af maskinen? Vi fik ikke noget rigtig manual således at vi kan følge med hvad "displayet" på maskinen fortæller. De vil helst at vi ringer til dem. Nu har vi besluttet at ikke lave en serviceaftale hos dem. Vi synes at det vil koste mere til sidste. Håber der er nogen der kan hjælpe. Med venlig hilsen, FL
|
Hej
Nu ved jeg ikke om det her lige gælder:
Men ellers kommer det an på hvad du har på skrift.
/Kenneth