Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tip: Tjen mere på Affiliate Marketing

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, IOOS Internet:

Hej Urges,

Jeg er enig i det er en gråzone, men jeg mener også jeg er klart på den rigtige sider. Der er ikke taler om jeg laver noget content til søgemaskinerne, og andet til brugerne. Alle får det samme content. Jeg målretter en reklame udfra nogle paramter, og der er egentlig ikke den stor ændring i koden.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

yes know men google er ikke glad for gråzoner :) .... men det virker sikkert i lang tid :)

 

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anser det for rimelig sikkert, men hvad mener du problemet er helt konkret? Jeg synes jeg har lavet mi n research, men du er kommet frem til et andet resultat. Det er fordi jeg vil have ret, men du virker ret sikker, så jeg må jo have overset noget :-).

Der findes massere af dynamiske sider på nettet, som ændre sig fra gang til gang når man besøger det.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

siger ikke du ikke kan gøre det du gør..

men siger bare google ikke er glad for når du deler tingene op.. så nogen fra google ser noget andet end det som man ser på domænet..

igen gråzone går den så går den... går den ikke så gør det jo nok ikke meget fordi som du selv siger så er det bare folk som søger nyt tv og ikke tv pakker.. :).. bare surt hvis google går ind og straffer dig for det hvis du har andre ord du ligger godt på...

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener lidt det handler om udførelse, også derfor jeg mener det er en gråzone. Det er den samme side, men der er indsat en ekstra reklame for et produkt, da 70% af de besøgende er interesseret i dette produkt. Det giver forhåbentlig de besøgende en bedre oplevelse af min side, da den så endnu mere matcher det indhold de gerne vil finde.

Hvis jeg havde lavet en komplet TV-Webshop til besøgende der kom fra Google, så ville det ikke have været velset.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

verden (google) virker nu desværre ikke altid som man gerne vil have det :)

men synes da også det er smart.. men har bare tit set det ikke gavner i længden.

 

Vil du også til tops i google? så send en PM - vi arbejder kun med seo løsninger som virker.. så skriv når alt håb er ude :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er netop derfor jeg kigger på andres oplevelser, prøver noget af selv, gør mine egne erfaringer og drager en konklusion.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Hallo google gør det jo selv.

Ændre reklamerne efter hvem der på siden, så mon ikke de ligeglade :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)