Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere nybyggeri.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg er håndværks mester og mener "opturen"eller nedturen er slut næste forår og vil derfor have lavet nogle træ fritidshuse/sommerhuse, men jeg mangler en konstruktør eller arkitekt samt gode sælgere og sidst en web-mand således alle kunne bidrage.

Planen er at der skal udvikles nogle modeller/typer af huse der kan udbygges i kvm størrelserne, her har jeg erfaringen og der kommer konstruktøren ind i billedet.

Herefter skulle planen være at opstarte et firma i aps, og derefter aflønnes efter brugt tid(når der begynder at komme penge ind) og årlig bonus.Det vil jo være en fritids sag indtil der kommer gang i hjulene.

Skulle du/i være intresseret så skriv endelig.

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er meget interesseret i et partnerskab. jeg har virkelig gode produkter indenfor solceller, solvarme og varmepumper. Lad os sammen lave et super godt lavenergihus der samtidig er fleksibel med hensyn til fremtidig tilbygning.

Send mig en mail: am@Nr1-Byg.dk

med kontakt oplysninger.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra København
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg kunne også være interesseret i at bruge nogle timer i den retning. Jeg er arkitekt og konstruktør og har erfaring emd 0-energi byggeri fra bl.a. "Fremtidens Parcelhus" i Køge.

mvh

Noel Wibrand

wibrand@gmail.com

 

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg er da meget interesseret i dit projekt og ide. har mange års erfaringer med produktudvikling på byggeområdet. sender dig en pm.  

bedste week-end hilsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bygningskonstruktør stud. på 7 semester, er hverken ekspert eller erfaren, til gengæld arbejdsom og lærenemt, smid evt. en mail på info@sikkerhedseksperten.dk

Lyder som et spændende projekt, med det rigtige hold

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stor erfaring inden for salg , salgsrådgivning og marketing både mod slut kunde og B2B.

Jeg synes det lyder meget spændende det projekt du har gang i og vil meget gerne høre nærmere !

 

Venlig hilsen

Morten Ejaas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)