Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt motivation! alt kan ske man ved det først når det er sket :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er jo iværksætter så vi giver aldrig op  for vores arbejde er vores hobby , så vi bliver lige vel hvad alle rige på oplevelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 04:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

4.3 Milliarder er ude i det extreme, laver man hvad man elsker og kan leve af det.
Så har de fleste iværksættere allerede ramt deres "mål", dog kommer der nye mål efter det.

Penge er dejlige, men langt mindre vigtige end friheden et iværksætter liv kan bringe.

Personligt ville jeg ende med at blive deprimeret at ende med 4.3 mia.
Jeg ville miste gløden af sådan et beløb.

Jeg ville ikke have en årsag til at udleve nye ideer og efter et "frit" liv på first class, hvor man kan rejse jorden rundt ender det også med at blive kedeligt.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan jo vælge at dele de 4 milliarder ud til fattige, hvis du har det skidt med at have dem selv. Jeg tror personligt at man siger mere om hvad man vil og ikke vil når man ikke har pengene, men når man har pengene så tror jeg det hele ændre sig en smule. 

du kunne eks spekulere i hvrodan du laver et middel der går så alle fattige kan klare sig af dine penge i langst mulig tid.

eller det kan være du vælger at rejse så meget så du helt glemmer at miste gløden :-)

Bare lidt tanke spind :-D

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)