Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den Lune Bager

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kender en leverandør af Den Lune Bager? Altså SPARs leverandør af brød?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bakeoff fra Schulstad

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Bakeoff? :))))

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Frossent brød fra en fabrik der "bages" ved bageren/butikken

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bakeoff betyder at det er lavet og bare skal bages færdigt i egen ovn. Altså schulstad har lavet dejen og frosset det ned, når det så kommer til butikken skal det bare bages :)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt som de andre skriver nu kan også læse mere her http://www.schulstadbakeoff.dk

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kane

Jeg kan se at du i en anden tråd har spurgt efter Arla leverandør, og nu Den Lune Bager.

Jeg er lidt nysgerrig anlagt, hvilket projekt har du gang i?

Nu er det en del år siden jeg har været i branchen, og kender ikke til Spars leverandører længere.

Men typisk er det generelt for de forskellige butiks kæder, lige fra Dansk Supermarked, over Coop til de forsk. discount butikker, at de har en fælles indkøbs afdeling som lejer sig ind i frysehuse tørlagere osv.osv. disse lagere håndterer ofte distribution og indkøb af de forskellige produkter for butikkerne.

(Ofte benytter forskellige kæder samme lager, da jeg var i branchen styrede vi frost for både Dansk supermarked og Aldi mf.)

I enkelte tilfælde kan selvstændige erhvervsdrivende få lov til at købe af lageret, hvis det ikke drejer sig om butikkernes egene varer.

Et godt eksempel er Supergros/Dagrofa der både har fryse-køle og tør varer.

Ellers, som også nævnt i Arla tråden, hvis der er tale om et begrænset antal colli , er f.eks Metro et udemærket alternativ.

Kmosen

 

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den lune bager er lavet af Schulstad. Du kan kontakte dem og få leveret. Dog skal du bestille større mængder og der kommer til, at gå en rum tid inden det bliver lønsomt/kunderne bliver opmærksom på muligheden. Har du fryserum til brødet? Det bliver ikke leveret fra dag til dag.

 

mvh

Rasmus

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)