Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er ny CMS udbyder

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hep,

 

Microsoft CMS er ikke blevet udfaset, men slået sammen med SharePoint, ligesom Commerce Server senere er planlagt til at blive slået sammen med SharePoint.

Så de grundlæggende features i CMS er sådant set bare blevet videreført til SharePoint, derfor kan de tidligere CMS kunder både glæde af deres gamle CMS features og gamle og nye SharePoint features.

 

Mht. migrering så bliver migrering fra CMS Server til SharePoint, ironisk nok noget billigere end migrering fra CMS Server 2001 til CMS Server 2002. Fordi her var tale om et skift fra ASP til ASP.Net.

Men det koster altid noget at opgraderer en platform, det gælder for Visual Studio, SAP, C5, Axapta, Delphi det er ikke specielt for hverken store eller små virksomheder.

 

Der er for mig ikke rigtigt nogen tvivl om at Microsoft, vil vinde markedsandele på Enterprise CMS markedet. Jeg tror også at der på mit og small markedet vil finde en konsollidering sted.

 

 

 

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Ros: Det er et godt initertiv og smart løsning i tilbyder.

 

Ris: Jeg udbyder selv CMS systemer og der er noget med teksten og farverne i designet

 

Men ellers en virkelig fin side Thumbs uå :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-12-2006 10:50:51
Forfatter:Simon Vestergaard
Hej Alle sammen

Vi er netop blevet færdige med vores Cms løsning, CMSWebmaster.
Er der nogen der kan komme med kritik (positiv/negativ) til os?


Nu får vi jo ikke lov at se systemet, så antager det er selve jeres hjemmeside I ønsker feedback på.
Det første som lige falder mig i øjet, som jeg kommer ind på jeres forside, er denne sætning:

CMS står på godt dansk for Content Management System


Nej!
CMS står på godt engelsk for Content Management System.
CMS står på godt dansk for indholdsstyringssystem (eller noget i samme boldgade).

Derudover nogle andre sjove sproglige finurligheder og så undrer jeg mig over, at I har så meget tekst der er publiceret som grafik? Det er hverken brugervenligt eller søgemaskinevenligt.

Men ellers tillykke med fuldførelsen* af jeres system. Velkommen i branchen.
(*hvis man nogensinde kan tale om fuldførelse af et CMS, det fordrer jo lidt en konstant udvikling at holde på kunderne...)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)