Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der ikke mange dage til julehandelen er slut

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er der ikke mange dage til julehandelen er slut 9-10dage,,, hvordan går det på jeres net og evt. fysisk butikker ? 

Her hos os i år er det gået utrolige godt, vi har noget det samme som sidste års jul 9 dage før. men sidste års jule salg var også "død" hos os.  Som jeg kan se er netsalgs er gået op med +16% og fysisk kun med +2% men vs 2003 =  fysik gået ned med -12%  og net op med +21%    Nogen som har sådan nogen tal, syndes det er sjovt at følge...

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
dette er vores første jul med både net og alm butik, og jeg må sige at vi faktisk ikke har tid til net butikken lige pt. derfor bliver vi også nød til at lukke for ordre her den 15 december desværre, vi kan simplethen ikke nå det hele. da det går vildt godt i både alm butik og netbutik. men selvfølgelig er den alm butik det vigtigste for os, hvilket også er derfor vi bliver nød til at gøre overstående.
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette er vores første jul. Det er gået over alt forventning. Jeg har ikke regnet med så store omsætningstal. Det er helt vildt.....november var rimelig god - men intet i forhold til de 2 første uger af dec. Ved I hvornår julehandlen aftager på nettet i december?

 

Nu venter jeg med spænding på januar salget.....bare vi nu ikke dykker for meget. Men jeg er nu 500% overbevist om, at man kan komme til at leve af online handel....og end da ganske godt.

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Normal de sidste 5 dage sker der ikke så meget, men fysik sker der mest. 

 

Ja man kan leve godt af det, bare man ikke brænder det af på udgifter, eks. for meget personale og den slags.  Der også "døde" mdr. og fejl køb.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)