Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lömlen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg har så småt fået gang i mit nye tøjmærke LömmeL, og det ville være rigtig cool hvis i gad bruge lidt tid på at vurdere min hjemmeside, såvel som selve tøjet - Al konstruktiv kritik er guld værd!

Hjemmesiden kan du finde på www.lommel.dk, og tilhørende facebook-side her (og vær da endelig ikke for fin til at "synes godt om") http://da-dk.facebook.com/pages/LommeL/145371848809560?ref=ts


Jeg glæder mig utrolig meget til at høre hvad i siger til det! :)


Mvh Sebastian the LömmeL.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Beklager på forhånd hvis jeg har set forkert, bliver bare lige meget kort:

Når man er inde på og se billeder irreterre det mig at der ikke er en tydelig X knap som lukker det åbnede galleri, så jeg kan se selve siden igen.

Tøjets design er ok, selvom det kun er børnestørelser :) Dog synes jeg det er synd at du ikke har flere produkter, det ville give dig mere at støde ud med når du forhåbenligt skal have fat i de større butikker som f.eks. smartguy


Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en detalje: du skriver dine priser på en meget mærkelig måde, f.eks. 249,95,-   mon ikke du skal nøjes med 249,95? Desuden er det i min verden en dårlig ide, at alle priser ender på 9,95 (eller som du skriver det: 9,95,-). Det virker dicountagtigt og som om du undervurderer dine kunders intelligens. Bare et lille opstød!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Gongra:

Måske en detalje: du skriver dine priser på en meget mærkelig måde, f.eks. 249,95,-   mon ikke du skal nøjes med 249,95? Desuden er det i min verden en dårlig ide, at alle priser ender på 9,95 (eller som du skriver det: 9,95,-). Det virker dicountagtigt og som om du undervurderer dine kunders intelligens. Bare et lille opstød!

Hvorfor er det en dårlig idé at ende på 9,95,- ?

Fra Århus
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en x-knap i øverste højre hjørne, men det er da muligt den kunne gøres mere tydelig :)

Jeg er blevet opmærksom på det med "børnestørrelser", hvorfor jeg også har fået bestilt nogle XL'er hjem.

Det er naturligvis meningen der skal komme flere ting med tiden, men det er jo svært at starte med 50 designs, med mindre man har en stærk invester eller lign bag sig. I øvrigt er SmartGuy ikke målgruppen, men istedet mere niche-agtige butikker, for indrømmet er det nok ikke mærket med den bredeste appel :)

Fra Århus
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår slet ikke hvor du finder de priser henne - så vidt jeg ved har jeg ikke angivet vejl. priser på siden, så gider du venligst sende et link? :)

I øvrigt er det jo bevist at xx9.95 virker rent psykologisk, så hvorfor ikke bruge det nummer?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Kjær:

Der er en x-knap i øverste højre hjørne, men det er da muligt den kunne gøres mere tydelig :)

Har du set siden i IE? Der er ingen knap i min browser :)

Sebastian Kjær:

Det er naturligvis meningen der skal komme flere ting med tiden, men det er jo svært at starte med 50 designs, med mindre man har en stærk invester eller lign bag sig. I øvrigt er SmartGuy ikke målgruppen, men istedet mere niche-agtige butikker, for indrømmet er det nok ikke mærket med den bredeste appel :)

Det er selvfølgelig op til dig, jeg kan bare ikke se hvorfor at dine designs, ikke skulle kunne sælge på f.eks. smartguy. Men det har du måske en god grund til?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Kjær:

Jeg forstår slet ikke hvor du finder de priser henne - så vidt jeg ved har jeg ikke angivet vejl. priser på siden, så gider du venligst sende et link? :)

I øvrigt er det jo bevist at xx9.95 virker rent psykologisk, så hvorfor ikke bruge det nummer?

Tror han mener herinde:
http://www.rocked.dk/?side=produkter&maerke=LömmeL

Tror bare ikke helt han har opdaget at det ikke er din side :)

Fra Århus
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Jeg har ikke set siden i IE nej, men hvilken version bruger du?

Du har ret, jeg har slet ikke kontaktet SmartGuy faktisk, tror jeg har haft den holdning at de kun er til meget store mærker - så jeg er i stedet gået efter de lidt mindre, som er lidt mere openminded, og som skal leve af at sælge det som de store ikke tør.

Nåh ja, hvad de gør på Rocked.dk har jeg jo ikke meget indflydelse på, men kan godt se hvad der menes dog :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Kjær:

Jeg har ikke set siden i IE nej, men hvilken version bruger du?

IE 8

Sebastian Kjær:
Du har ret, jeg har slet ikke kontaktet SmartGuy faktisk, tror jeg har haft den holdning at de kun er til meget store mærker - så jeg er i stedet gået efter de lidt mindre, som er lidt mere openminded, og som skal leve af at sælge det som de store ikke tør.

De har da massere af forskellige mærker? Kan da godt forestille mig at de ville tage dit produkt på hylden, specielt hvis du får lidt flere modeller ind i sortimentet.

Sebastian Kjær:
Nåh ja, hvad de gør på Rocked.dk har jeg jo ikke meget indflydelse på, men kan godt se hvad der menes dog :)

Nu var det jo ikke mig der skrev det, men jeg kunne forestille mig at det er derfra han har det :) Synes ikke der er noget galt med det.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)