Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nordkorea truer Usa og Sydkorea :O

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Te-manden:

Tror i at Nordkorea har nogle allierede, som de ved som vil støtte dem op?

Nej det tror jeg ikke, men iu øjeblikket er det nok også mest tom retorik.

Den mest sandsynlige back-up, vil nok være Kina. Hvor meget de så ville være interesseret i at støtte Nordkorea, afhænger jo af en masse politiske ting, som jeg ikke kan gennemskue konsekvensen af.

Men kommer det dertil, at der kommer flere spændinger ville jeg smide pengene på at Kina, og evt. Rusland ville stå på den modsatte side, i et forsøg på at presse en fredelig løsning igennem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med Nordkorea er at USA ikke bare kan invadere.
Udover Nordkorea special træner hver enkel soldat, har de 1.2 mio soldater mellem 17-54 år og en såkalt rød garde af 3.5 mio. bevæbnet civilister.

Nordkorea har verdens 4rd største hær, undervurder dem ikke, Kina er på deres side.
Men de blander sig ikke i pressen, forstil jer hvis Kina forsyner Nordkorea med nye folk, som under Vietnam?

USA bomber hele landet ved et atom bombe angreb fra Nordkorea men ellers tør de ikke røre det.

 

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Problemet med Nordkorea er at USA ikke bare kan invadere.
Udover Nordkorea special træner hver enkel soldat, har de 1.2 mio soldater mellem 17-54 år og en såkalt rød garde af 3.5 mio. bevæbnet civilister.

Nordkorea har verdens 4rd største hær, undervurder dem ikke, Kina er på deres side.
Men de blander sig ikke i pressen, forstil jer hvis Kina forsyner Nordkorea med nye folk, som under Vietnam?

USA bomber hele landet ved et atom bombe angreb fra Nordkorea men ellers tør de ikke røre det.

Jeg har googlet lidt, og dine tale rammer rigtigt ;o)

USA - Nordkorea Head To Head:

USA:

  • Væbnede styrker: 1.434.000
  • Paramilitære styrker: 68.000

Nordkorea:

  • Væbnede styrker: 1.050,000
  • Paramilitære styrker: 3.800.000 (bøndernes røde garde
  • Sikkerhedsstyrker tilknyttet ministeriet for offentlig sikkerhed: 115.000

Så måske er det ikke helt tom retorik, og sandsynligvis derfor USA endnu ikke har lavet en Irak/Afghanistan dernede (igen, Ondskabens akse you know..)

Derudover er der en gammel militær bistandsaftale med Kina og Sovjetunionen. Hvad den egentlig betyder, har jeg ikke fundet ud af, men mon ikke det er noget med et de har Kina i ryggen, hvis der skulle blive noget pis.

Så alt i alt tror jeg ikke at USA er interesseret i nogen konflikt med Nordkorea, men på den anden side så ved de jo at de har Danmark i ryggen hvis det skulle ske. Så kan de kommunister bare komme an.. :o)

EDIT: Og så har jeg meget svært ved at se at USA tør lave A-bombe sprængninger i Nordkorea, eller noget andet sted. Hvis der først kommer hul på den byld, vil vi hurtigt være over problemer med overbefolkning i det meste af verden, inkl. Europa og USA.

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med at kina er ret glade for nordkorea?

Nordkorea fungerer som en buffer for hvor tæt USA kan komme med deres allieret Sydkorea.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Lasse:

Problemet med Nordkorea er at USA ikke bare kan invadere.
Udover Nordkorea special træner hver enkel soldat, har de 1.2 mio soldater mellem 17-54 år og en såkalt rød garde af 3.5 mio. bevæbnet civilister.

Nordkorea har verdens 4rd største hær, undervurder dem ikke, Kina er på deres side.
Men de blander sig ikke i pressen, forstil jer hvis Kina forsyner Nordkorea med nye folk, som under Vietnam?

USA bomber hele landet ved et atom bombe angreb fra Nordkorea men ellers tør de ikke røre det.

 

Jeg har googlet lidt, og dine tale rammer rigtigt ;o)

USA - Nordkorea Head To Head:

USA:

  • Væbnede styrker: 1.434.000
  • Paramilitære styrker: 68.000

Nordkorea:

  • Væbnede styrker: 1.050,000
  • Paramilitære styrker: 3.800.000 (bøndernes røde garde
  • Sikkerhedsstyrker tilknyttet ministeriet for offentlig sikkerhed: 115.000

Så måske er det ikke helt tom retorik, og sandsynligvis derfor USA endnu ikke har lavet en Irak/Afghanistan dernede (igen, Ondskabens akse you know..)

Derudover er der en gammel militær bistandsaftale med Kina og Sovjetunionen. Hvad den egentlig betyder, har jeg ikke fundet ud af, men mon ikke det er noget med et de har Kina i ryggen, hvis der skulle blive noget pis.

Så alt i alt tror jeg ikke at USA er interesseret i nogen konflikt med Nordkorea, men på den anden side så ved de jo at de har Danmark i ryggen hvis det skulle ske. Så kan de kommunister bare komme an.. :o)

EDIT: Og så har jeg meget svært ved at se at USA tør lave A-bombe sprængninger i Nordkorea, eller noget andet sted. Hvis der først kommer hul på den byld, vil vi hurtigt være over problemer med overbefolkning i det meste af verden, inkl. Europa og USA.

 

Hvis der kommer A-krig vil jeg ikke være på jorden, hvis det først skulle ske så har de sku snart sprunget os alle i stykker...

Lad os invadere rummet, inden lortet bryder løs Big Smile 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:
Lad os invadere rummet, inden lortet bryder løs Big Smile

Det kan være det er derforfor de har snakket om muligheden for en elevator til Mars. Jeg satser på at de ikke begynder på noget A-halløj før den er klar. Men til den tid, er det nok ikke dumt at have reserveret en billet til en af de første afgange :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

De bruger ikke atom bomber især ikke USA, der er skrevet fredspagter mod at bruge det, men de vil helt klart rydde landet med andre bomber.
Hvis Nordkorea skulle angribe.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Mark Jensen:
Lad os invadere rummet, inden lortet bryder løs Big Smile

Det kan være det er derforfor de har snakket om muligheden for en elevator til Mars. Jeg satser på at de ikke begynder på noget A-halløj før den er klar. Men til den tid, er det nok ikke dumt at have reserveret en billet til en af de første afgange :o)

Jeg begynder og spare op nu Wink

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke alle går og håber at landet bryder sammen indefra.

Hvem køber flest kinesiske produkter? USA - hvem låner en masse penge til USA? Kina.

Og så videre

Så jeg kan ikke se at nogen har en interesse i en krig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fix mine fotos:

Så jeg kan ikke se at nogen har en interesse i en krig.

Krig har nu altid været den sikre vej til økonomisk vækst i et samfund... USA er meget i knæ pt, så mon ik der er en interesse i at vækste for alvor igen?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)