Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offentlig erfarings kategori

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Var det en ide at oprette en kategori til offentlige erfaring med både kunder og leverandører? Jeg har selv en relativt lang liste over kunder og leverandører jeg undgår. Hvis nu man laver en regel der hedder at man skriver hvem det drejer sig om og kommer med en så objektiv udlægning som mulig af hændelsesforløbet, selvfølgelig uden at afsløre fortrolig information, så kan andre aminoer læse erfaringerne og tage dem med i betragtning når de vælger leverandør eller fravælger kunder,eller eventuelle tage det til grund for at tage yderligere forholdsregler.

Jeg er klar over at det er nemt at komme i konflikt med injurie lovgivningen her hvorfor det er nødvendigt at understrege at der er tale om personlige holdninger osv.

Eitherway et forslag som jeg godt kunne tænke mig se ført ud i livet, ville være rart både at have et sted at "rase ud" og samtidig at kunne researche andre aminoers erfaringer med ens kunder / leverandører.

Nå lad mig høre om det bare er mig der er tosset eller om det kan bruges til noget.

  - mikkel

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-12-2006 22:24:06 Forfatter:mcsolutions Var det en ide at oprette en kategori til offentlige erfaring med både kunder og leverandører? Jeg har selv en relativt lang liste over kunder og leverandører jeg undgår. Hvis nu man laver en regel der hedder at man skriver hvem det drejer sig om og kommer med en så objektiv udlægning som mulig af hændelsesforløbet, selvfølgelig uden at afsløre fortrolig information, så kan andre aminoer læse erfaringerne og tage dem med i betragtning når de vælger leverandør eller fravælger kunder,eller eventuelle tage det til grund for at tage yderligere forholdsregler.

Jeg er klar over at det er nemt at komme i konflikt med injurie lovgivningen her hvorfor det er nødvendigt at understrege at der er tale om personlige holdninger osv.

Eitherway et forslag som jeg godt kunne tænke mig se ført ud i livet, ville være rart både at have et sted at ''rase ud'' og samtidig at kunne researche andre aminoers erfaringer med ens kunder / leverandører.

Nå lad mig høre om det bare er mig der er tosset eller om det kan bruges til noget.

  - mikkel



Nej tak. Jeg bruger i forvejen en del tid på advokater der tvinger mig til at fjerne det ene og det andet.
Folk kan bare ikke holde sig inden for lovens rammer og det går ud over dem og mig. Der er mindst en på Amino der har sluppet 25.000 kr. for at svine et firma til og jeg har indtil videre haft 5 advokater efter mig de sidste 6 måneder, så jeg er helst fri for mere ballade.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej det er der selvfølgelig noget om...den slags burde måske nok holdes i et lukket forum. Er bare irriterende at de samme leverandører/kunder slipper afsted med at snyde forskellige virksomheder med samme fup-teknik.

Men vil lige være sikker, der er vel ikke noget galt i at jeg som enkelt person udtrykker min holdning overfor en virksomhed så længe jeg gør klart at der er tale om min personlige holdning(hvilket holder det inden for ytringsfrihedens grænser). Jeg er klar over det er lovligt i forhold til dansk lov, men hvorvidt det så også er lovligt ifht. Aminos regelsæt er spørgsmålet, alternativt må jeg jo dele mine erfaringer uden at nævne firma-navne.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ikke noget galt med at komme med nogle faktuelle ting, men der er desværre nogle der dessideret kører hetz på andre og kalder dem svindlere m.m. og så ender det som regel med at jeg skal bruge tid på at slette det hele igen.

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)