Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - jeg er grøn!

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil da mene at du har været heldig. Du står nu med en mere eller mindre gratis webshop som nogle mennesker har brugt tid på at lave!!

Selvom det er mod strømmen herinde må jeg sige mig enig i denne betragtning. Selvom du ikke må sælge den gamle shop kan du gå ud og få levet en ny løsning hos nogle andre uden at du har mistet nogen penge.

Til og starte med vil jeg sige at web verdenen er ond på nogle punkter. Hver dag bliver tundsner snydt rundt i verdenen jeg har prøvet det med webhosting . Men der er på INGEN måde rimeligt.

Frederik, mener du dermed at dem der har lavet løsningen her har handlet i ond tro, og har snydt eller forsøgt at snyde Pouline? Ellers forstår jeg ikke dit indlæg. Højst sandsynligt har firmaet bag lagt flere timer i sitet end de har fået ind i kommision (hvorfor skulle de ellers stoppe hvis det var en god forretning?). Hvis deres forventninger ikke opfyldes er der vel en vis rimelighed i at de trækker sig ud igen. At de overdrager løsningen kvit og frit lyder for mig mere end fair.

 

/Jesper

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil sige at jeg syntes at firmaet skulle have gjort det færdig de var i gang med og så sende et pænt brev eller mail hvor der står at de ønsker at stoppe samarbejdet pr bla bla bla. :-)
Side 5 ud af 5 (42 indlæg)