Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG bliver den næste iphone killer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Min 3G bliver det næste offer. De sidste 3G'er blev solgt for et år siden og er nu forældede med en opdatering.

Tro ikke at du er frelst med et Apple Produkt 

http://politiken.dk/tjek/digitalt/article1009064.ece

http://beep.tv2.dk/entry.php/id-376257.html

Når man tager i betragtning, hvor meget Apple slår på trommer og blæser fanfarer, og gang på gang skaber et verdens event, når et af deres nye produkter kommer på markedet, så er det næsten ikke til at fatte, hvordan Apple kan slippe sådan en dårlig opdatering igennem.

I min forestillingsverden tester og tester Apple deres produkter, før de slippes løs. Men det kan de simpelthen ikke have gjort med iOS4, for så var det ganske givet stoppet inden det blev sluppet løs og skabte ravage hos brugerne.

Og var der i øvrigt ikke noget med antenneproblemer med den nye iPhone 4G?

Det her er alt, alt for dårligt Apple.

De skal vide, at hvis de begynder at hvile for meget på laurbærbladene, så rådner æblerne imens.

 

Ned med Apple og M$ og ind med open source, Android og Linux.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Knap halvdelen af dit indlæg tilhører Politiken, så få lige rettet det til. Helst ved at bringe en lille passage samt kilden til den oprindelige artikel. Ellers får Amino rettighedsproblemer.

Observationerne af OS 4.0.1 på iPhone 3G har jeg også hørt, og anbefaler generelt folk til ikke at opdatere til nyeste version. Det er rimelig besværligt at nedgradere igen.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ok jeg retter lige til

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opgraderet min 3G til iOS 4. Fungerer uden problemer.

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke haft problemer, men har også 3Gs. Som jeg læser det så er det især dem med ældre problemer der får problemer.

Muligvis er Apple ved at blive så store så de begynder at opleve de samme problemer som Microsoft.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)