Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af erotisk website, hvordan gør man?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

købe materialle først , men hvor henter man det henne? for man kan vel ikke bare købe og ligge det på nettet - der er vel copyrigt på....

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

aalborg74:

købe materialle først , men hvor henter man det henne? for man kan vel ikke bare købe og ligge det på nettet - der er vel copyrigt på....

Jeg havde en gang en del links, som jeg desværre valgte at slette, da jeg opgav tanken om en eller flere erotiske sider.

Men i bund og grund handler det "bare" om at finde fotografer og selskaber, der sælger deres egenproducerede film og billeder. Disse svinger en del i pris, afhængig af kvalitet, genre osv.

Når du først er kommet i gang og det rygtes at du er køber til den slags, går det mere eller mindre af sig selv, og du vil blive automatisk kontaktet af en masse der har noget at sælge dig. Det var i hvert fald hvad jeg fik at vide dengang. Jeg kom aldrig rigtig i gang, fordi jeg simpelthen ikke kunne gennemskue hvordan jeg skulle kunne lave et koncept som kunne generere penge, når der er så meget gratis. Derudover blev jeg også lidt afskrækket af at ham jeg brugte som sparringspartner, fortalte at han nu havde set så meget, at det ikke længere betød noget for ham, om han kiggede på en dejlig nøgen kvinde, eller en græsplæne. Det ville jeg sgu ikke risikere :o)

Men finder du det rigtige, er der helt sikkert rigtig rigtig gode penge at hente.

Jeg går selv og leger med et par ideer. Men da det for det første kræver et par piger der vil stille op til en fotosession (ikke noget vulgært, bare lidt side 9 agtigt), og en lidt flosset moral, er det nok noget jeg aldrig kommer i gang med :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ok tak for indlæget....og ja man skal holde lidt fast i sig selv så man ikke bliver imun...jeg må lede efter nogle selskaber der vil sælge....du skulle vel ikke kunne huske evt bare en enkelt??

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en PB, da indholdet ikke egener sig til et åbent forum, med så mange unge iværksættere :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

tak tak og 1000 tak for hjælpen....det sværeste er altid at komme igang....

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har selv leget med tanken..

På hvilken måde har du tænkt at differencere dig? og skal det være gratis eller betalt? :-)

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

er ikke helt sikker endnu - min patner og jeg skal have et møde snart , men en form for betaling skal der være ...har dog lige fået influenza så mødet er skubbet til næste uge....influenza om sommeren - kan man være så uheldig....

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har leget lidt med det.. Det har været med lidt affiliate og den vej rundt :-)

 

Så vil da sige jeg er lidt inde i det, samt jeg driver et Erotisk Forum nu, dog uden ret meget aktivitet..

 

Mikkel

Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det skulle være noget med affiliate samt at brugerne selv kan være med til at skabe siden med evt selv ligge noget ind m.m.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ligger jo muligheden i du giver brugerne en sum penge for at optage hjemme i soveværelset og du så tager penge for adgang til at se de frække amatør opload..

Der findes en anden side der gør det med succes :-)

Et forum kan du jo også overveje, der kan brugerne selv være med til at skabe sammenhold og udvide din side, med en masse indlæg, evt opload af film og billeder..

Du kan så tjene på affiliate..

Mange støtter jo det forum de er glade for, frem for en side de bare lige kommer forbi :-)

Mulighederne er mange :-)

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)