Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate succes igennem Facebook

Side 9 ud af 15 (149 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader ikke til jeg har fået en mail så her kommer lige min adresse igen

steffen7@gmail.com

 

Og wow det er vildt at du har så store sider med den ene over 100.000 fans!! Flot flot flot og godt gået!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Gemmer lige denne tråd

 

Derudover - er det dig der ejer "Jeg ser frem til Sommeren 2010"? - Eller har du smidt dine reklamer ind på fansiden' som er ejet af en helt tredje person? 

:) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Gemmer lige denne tråd, 

 

Derudover - er det dig der ejer "Jeg ser frem til Sommeren 2010"? - Eller har du smidt dine reklamer ind på fansiden' som er ejet af en helt tredje person? 

:) 

Det er mig der ejer fansiden(:

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt, men fik bare indtrykket af at du lige var begyndt at arbejde med affiliate - men kan så se at den har eksisteret siden 10 Januar 2010, så du beviser jo også selv at det er en lang kamp at komme til at tjene penge på. :) 

Bare så folk ikke forventer mirakler og penge i hånden imorgen formiddag :D 

 

Men igen - super fedt arbejde, det kunne være at du kunne hjælpe mig engang faktisk ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Super fedt, men fik bare indtrykket af at du lige var begyndt at arbejde med affiliate - men kan så se at den har eksisteret siden 10 Januar 2010, så du beviser jo også selv at det er en lang kamp at komme til at tjene penge på. :) 

Bare så folk ikke forventer mirakler og penge i hånden imorgen formiddag :D 

 

Men igen - super fedt arbejde, det kunne være at du kunne hjælpe mig engang faktisk ;) 

Hej.

Tror du har misforstået noget. Den 10. Januar er bare der hvor jeg oprettede siden.

Det gik først op for mig måneder senere at jeg kunne tjene penge på det.

Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay - altså det ikke fordi jeg tror du har siddet og spammet' folk med siden ;) 

 

Men siger bare at man altså ikke lige får en facebook fan'side med over 100.000 medlemmmer over en nat, der skal både meget held til og samtidig skal den være unik. Plus vigtigst af alt tager det jo et godt stykke tid. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Ja okay - altså det ikke fordi jeg tror du har siddet og spammet' folk med siden ;) 

 

Men siger bare at man altså ikke lige får en facebook fan'side med over 100.000 medlemmmer over en nat, der skal både meget held til og samtidig skal den være unik. Plus vigtigst af alt tager det jo et godt stykke tid. 

Det er helt korrekt.

Martin

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Eventuelt kunne vi jo hjælpe hinanden med at få opbygget vores fansider hurtigt.

Ved at smide vores Sider op her som link.

Og så inviterer vi ellers vores venner og håber på at andre gør det samme.

Der findes et script der markerer alle ens venner på en gang.

Så er ikke noget der tager en evighed :)

http://www.facebook.com/pages/manage/?act=23111192#!/pages/For-os-der-godt-kan-huske-dengang-de-sendte-Darkwing-Duck/119387088109338

http://www.facebook.com/pages/manage/?act=23111192#!/pages/Magazine-for-men-Online-wwwmfmodk/300739226269

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din succes. Synes det er inspirerende at høre om nye iværksætter successer. Hvis du stadig sender mails rundt med dine tips, så vil jeg også gerne skrive mig op:

christopherholmhansen(at)gmail.com

 

mvh

Christopher

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op det lyder som om du har gjort et godt stykke arbejde der :)

Jeg vil også gerne med i det gode selskab og have en mail på din taktik :) (Håber det kan inspirere lidt til reklamen for min egen side).

livil(snabela)livil.dk

Thumbs Up

:D

 

Side 9 ud af 15 (149 indlæg)