Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering efter BMI eller vægt?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet bloggen www.medlethed.dk som handler om at en livsstilsændring skal være let at gennemføre og fastholde.

I den forbindelse har jeg også oprettet facebook gruppen Med lethed og den vil jeg jo gerne have en masse medlemmer til.

Målgruppen til sådan en gruppe er jo ret diffus, da alle kan have vægt og/eller andre livsstilsproblemer, men så jeg tænkte på om nogen af jer har kendskab til et eller flere medier hvor man kan målrette sin annoncering til folk med højt BMI eller i forhold til vægt/højde?

Ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Sonny Lundahl

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da en stor del med høj BMI , er grundet de løbetræner ,styrketræner ,eller  har en bred knogle struktur i kroppen som så jeg mener det ikke ret visen den BMI , du skal mere lave en gruppe over der ikke bevæger sig og har livstids sygdom .

Man Kan  gå efter fedt procent i kroppen det giver et præcist billedet af om du er overvægtigt , en høj BMI , siger ikke ret meget udover den siger du enten har muskler og stærk knoglebygning eller meget fedt på kropen

BMI synes jeg skaber for mange problemer de virkelig veltrænet  er nu fede og overvægtige virkelige derved  gør det nogle tænker de er tykke og overvægtigt når de ikke får taget fedt % måling derved skabes det nogle seriøse problemer ved BMI måling, da de i ekstrem mange tilfælde er mere misvisende end retvisende , og får selvfølgelige nogle mennesker til at gå på slankekur som kan ødelægge deres krop

annoncere på denne måde vil du ramme mange mennesker hvor de er veltrænet og du siger de er tykke er ikke en god markedsføring

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for dit input.

Jeg er enig med dig i at BMI let kan være ret misvisende, men det er dog noget at sigte efter og hvis man sigter efter et BMI over 30 skal der vel en del muskel eller knogle masse til hvis det altså ikke er fedt der får BMI'et derop, eller?

Jeg ville i øvrigt heller ikke skrive noget i annonceringen om hvem der er tykke eller om deres BMI, men det kan selvfølgelig være spildte kræfter hvis man rammer de forkerte. Jeg tror heller ikke indholdet på min side kan betegnes som en slankekur og jeg håber da ikke at det kan få nogen til at gå for langt i forhold vægttab osv. Jeg tror disse mennesker har nogle problemer, som de vil forsøge at løse på mere drastisk vis, end hvad jeg tilbyder.

At sigte efter fedtprocenten ville være en god ide, jeg tror desværre ikke at så mange kender deres fedtprocent, men det kunne være fint hvis der fandtes medier hvor man kunne annoncere efter den, har du, eller andre nogen ideer til hvor man kunne finde sådanne medier?

 

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Bare lige et godt tip, så lav en fanside til din hjemmeside istedet for en gruppe.

Det kan du gøre her: http://www.facebook.com/pages/create.php?

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for det.

Jeg har faktisk tænkt over om det skulle være en gruppe eller en fanside, jeg kom frem til at det skulle være en gruppe, da jeg så kan sende beskeder til alle medlemmerne, så beskeden ender i indboksen i stedet for at de får beskeden på deres væg, som jo for nogles vedkommende forsvinder i mængden af deres mange venners opdateringer.

Hvad er argumentet for en fanside?

Mvh
Sonny

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

gruppe ideer

bedre at starte positive grupper end negativ , da vi ikke kan bruge negative energi til ret meget positiv tanke gang kommer du længere

tips kom i gang med et bedre og sundere liv i dag opret dig i vores gruppe

tips kom i bedre form

tips spis sund mad

sådan lever du sundt og sjovt ,

sådan skære du ned for fedte uden at mistet det sjov i livet

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det muligt du vil åbne for pm's :) ?

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sonny Lundahl:

Hej Martin

Tak for det.

Jeg har faktisk tænkt over om det skulle være en gruppe eller en fanside, jeg kom frem til at det skulle være en gruppe, da jeg så kan sende beskeder til alle medlemmerne, så beskeden ender i indboksen i stedet for at de får beskeden på deres væg, som jo for nogles vedkommende forsvinder i mængden af deres mange venners opdateringer.

Hvad er argumentet for en fanside?

Mvh
Sonny

Hej.

Det har du helt ret i. Men du skal også være opmærksom på at der mange der kan finde på at forlade din gruppe, fordi de ikke gider havde reklame over deres privat post.

1. Det er din hjemmeside, så skal det være en fanside. Hvis det bare er en gruppe tror folk bare det er en eller anden random guy der har oprettet den.

2. Du kan lave designe ret meget på din fanside, så det ser prof. ud, i forhold til grupper hvor du ikke ret kan lave noget.

3. Det vil gøre det en del nemmere hvis du skal have annoncer på facebook for din fanside.

Martin

 

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gerne, hvordan gør jeg det?
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sonny.

Ang. annonceringen, så gælder det først og fremmest om, at finde ud af hvem din målgruppe nøjagtigt er. Lav evt. en liste over forskellige segmenter og gå videre med de vigtigste. 

Hernæst skal du finde ud af, hvor din målgruppe befinder sig. Man kunne f.eks. forestille sig, at folk der træner i fitness center, også kunne være interesseret i artikler om kosttilskud og sunde madopskrifter. 

Prøv derfor at rette dine annoncer mod folk der f.eks. er medlem af Facebook siden "Fitness World" (25.000 personer). For at gøre det endnu mere præcist kan du undersøge hvilken aldersgruppe, der kunne være interesseret i din side, samt hvorvidt du skal rette dine annoncer mod et eller begge køn.

Ang. design af din Facebook side (Profilbillede, Landingsside mv.), er du velkommen til at kontakte mig. Jeg kan lave det til dig for små penge. 

Hvis du selv vil prøve at lave det, kan du finde forskellige guides på nettet, som du kan følge. Det kræver dog at du kan bruge grafiske programmer eller programmere. 

Held og lykke med projektet Smile

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)