Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering efter BMI eller vægt?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Medlethed.dk er tænkt som en blog hvor jeg deler ud af egne erfaringer og tilegnet viden, jeg har egentlig ikke et ønske om at fremstå prof og Business agtig, derfor har jeg heller ikke gjort det vilde ud af designet.

Jeg kan godt se pointen med lettere annoncering på Facebook, hvordan kommer det til udtryk?

Jeg havde tænkt mig at sende ca en besked til medlemmerne om ugen, hvor jeg fortæller hvad der er sket på bloggen og ikke så meget om produkter de kan købe her og der, det kommer i indlæggene hvor jeg tilbyder dem produkter som er relevante i forhold til indholdet. Jeg tror ikke det vil blive set som spam, tror du?

Jeg er ikke helt overbevist om at det er en fanside jeg skal have, men jeg lytter i hvert fald, og tænker :)

-Sonny

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Tak for tilbuddet om design og så videre, men jeg tror godt jeg kan klare den selv hvis det bliver nødvendigt.

Mht. målgruppen så ser jeg den lidt som en gruppe der ikke rigtig er kommet i gang, eller har været i gang med en eller flere kure som er mislykkedes, det er derfor jeg synes at gruppen er svær at afgrænse af noget som helst ud over BMI eller fedtprocent.

Der kan sikkert sagtens være noget at hente fitness verdenen, men jeg tror ikke det er den primære målgruppe der skal findes her.

Mvh
Sonny

Fra Århus
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Next.man:

Er det muligt du vil åbne for pm's :) ?

Hej Next.man det vil jeg gerne, hvordan gør jeg det?

Mvh
Sonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Prøv derfor at rette dine annoncer mod folk der f.eks. er medlem af Facebook siden "Fitness World" (25.000 personer). For at gøre det endnu mere præcist kan du undersøge hvilken aldersgruppe, der kunne være

Hej Kasper

Hvordan kan man målrette annoncen mod medlemmer af sider/grupper som man ikke selv er admin på?

På forhånd tak.

MVH

Thomas Petersen

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du skriver Facebook sidens navn under "interesser", når du opretter annoncen. Så skulle den gerne dukke frem ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Bengtson:

Du skriver Facebook sidens navn under "interesser", når du opretter annoncen. Så skulle den gerne dukke frem ;)

Hej Kasper

Tak for svar - er det gruppenavne der dukker op der, eller er det bare brede interesseområder? Der er ingen af de grupper eller sider jeg har, som dukker op i de felter. Hvis jeg nu skriver navnet på en gruppe eller en side, er jeg så rimelig sikker på, at medlemmer af gruppen/siden får vist annoncen?

På forhånd tak.

MVH

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Først og fremmest kan jeg ikke garantere noget - Det kan kun Facebook, da det er deres system. Jeg tror ikke metoden virker på grupper, men den virker normalt på sider. 

Lad mig give dig et eksempel:

Da jeg (og 5.235.628 andre mennesker) synes godt om krimiserien NCIS, bliver denne serie automatisk placeret på min profil under "Ting, du synes godt om, og interesser". Se billede:

Prøv at gå ind på Facebooks annonceværktøj og skriv "NCIS" under "Ting, du synes godt om, og interesser".

Se billede:

Da NCIS står under mine interesser, er jeg så en af de 22.100 danskere, som din annonce bliver rettet imod

Altså, når folk synes godt om noget, bliver det placeret under deres interesser og bliver dermed til endnu en segmenteringsvariabel.

Jeg har desværre ikke adgang til nettet den næste uges tid, så jeg håber du kan bruge mit svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for uddybningen.

MVH

Thomas

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)