Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn - hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Sebastian.

 

Som nogle af de andre Amino'er har været inde på, så er IT markedet utrolig presset, og det ved du også godt selv :). Hvis jeg var dig, så ville jeg vælge et andet navn, som er så utrolig simpelt og dermed nemt at huske. Jeg ved godt at det kan være utrolig svært, men hvor der er vilje, der er der vej :).

 

Hvis jeg skal anbefale en side, så vil jeg mene at du skal prøve: http://thesaurus.com/ - der kan du finde en masse synonymer på de ord der forbindes med IT og dermed kan du også finde et unikt ord som passer netop til din virksomhed. Det var netop ved en masse synonymer samt ordbøger at jeg fandt mit virksomhedsnavn som jeg er ved at starte op sammen med en god ven.

 

Hvis jeg samtidig skal give dig et godt råd, så er det at kigge på alle de hjemmesider som handler indenfor dit segment, hvad er det de har, og hvad er det som de ikke har, som du kan sætte fokus på! I et presset markedet, der handler de om at være innovativ og adskille sig fra andre og dermed starte en helt ny niche indenfor dit felt. Det kunne fx være at sætte fokus på service, og dermed starte en virksomhedsblog hvor dine kunder kan ytre deres meninger og holdninger.

Hvis du har yderligere spørgsmål eller meninger du vil ytre, så er du mere end velkommen til at kontakte mig. Konstruktive partnere kan man altid bruge :).

 

De bedste hilsener

 

Stefan Sjørslev

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Søndergaard:

Hej

Jeg er igang med at starte en virksomhed som kommer til at sælge ID, gadgets, supportløsninger osv. til billige penge.

Jeg har indtil videre sat mig fast på firmanavnet Royal-Tech og jeger ejer også domænet, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at høre jeres mening og om i eventuelt har bedre forslag hvor domænet også er ledigt ? :)

Hilsen Sebastian Søndergaard

Jeg vil gerne komme med et godt råd, det første jeg altid har i tankerne når jeg køber et domæne er om det lever op til følgende krav:

1. det skal være enkelt at udtale, samt stave (eks. fidus.dk) og ikke noget i stil med h4x0r-f0rum-43v3r.dk

2. det skal være sådan at hvis man f eks. hører domænet i et radiospot, kan man let huske det samt stave til det.

3. køb evt. ligende domæner for at sikre dig at dem der evt. staver navnet forkert på trods af at du har valgt et simpelt navn, alligevel havner på din side. eks. poppi.dk poppy.dk puppi.dk puppy.dk

 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes det er et kedeligt navn, der må da kunne findes et sjovere navn :)

Danmarks mest populære rc hjemmeside hedder morfars.dk det er til at huske og folk er hamrende ligeglade!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)