Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du vil ind på et af det helt store markeder? Kan hjælper dig!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har et rigtig godt tilbud til dig! Et tilbud du ikke kan afslå, hvis du har planer om at lancere din forretning i Tyskland eller måske allerede er startet og har brug for en hjælpende hånd!

Jeg har mulighed for at hjælpe dig med rigtig mange ting, du måske af sproglige årsager selv vil have problemer med. For eksempel:

Jeg har IKKE mulighed for at overtage SEO-opgaver eller dine adwords kampagner, da jeg ikke mener at jeg er kvalificeret nok til det.

Hvem er jeg?

Jeg hedder Lars Christiansen, jeg er 34 år og bor i Valby. Jeg er født og opvokset i Tyskland i det danske mindretal tæt på Flensborg, taler og skriver dansk og tysk på samme niveau.

Jeg er uddannet på Århus Universitet og har siden blandt andet arbejdet for velgørende internetportal Engodsag.dk og for affiliate netværket Euroads. Hos Engodsag.dk var jeg ansat som international salgskonsulent, hvor tyske hjælpeorganisationer og partnere blev mine salgsofre. Hos Euroads var jeg ansat som Key Account Manager.

Mine kernekompetencer ligger i skriftlig og mundtlig kommunikation på alle niveauer, både på dansk og tysk. Jeg har stor kendskab til online markedsføring på det tyske marked, ved hvordan tyskerne laver forretning og hvad der er vigtigt syd for grænsen.

Tyskland er et kæmpe marked, der har gigantisk meget potentiale. Der er mange gange mere efterspørgsel dernede og jeg er sikker på at der også er plads til dig!

 Fra 01. august til 31. august giver jeg dig et ekstra godt tilbud på mine ydelser, så slå til nu og indtag Tyskland med det samme!

Til info: jeg vil foreløbigt arbejde som privatperson/på konsulentbasis. Jeg har ingen registreret virksomhed lige nu, men det kunne eventuelt komme på tale på et tidspunkt.

Har du spørgsmål eller kommentarer, så skriv endelig til christiansen.lars@yahoo.de, skriv i denne tråd eller ring på 50403436 (hverdag efter kl 17) - jeg vil glæde mig til at hjælpe dig!

 

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tilbud. Har gemt indlæget til mine favoritter.

Dig skal jeg kontakte en dag :)

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen. Der findes også tyveknægte syd for grænsen jo ;-)

 

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars :
 Fra 01. august til 31. august giver jeg dig et ekstra godt tilbud på mine ydelser, så slå til nu og indtag Tyskland med det samme!

Og hvad er prisen på dine ydelser?

Er jo lidt svært at vurdere et ekstra godt tilbud hvis man ikke ved havd prisen er :)

Hvis ikke du har en prisoversigt eller konkret pris, så giv evt. et par eksempler :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi do you have knowlede of import  and export market in denmark and tyskland?

 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Lars :
 Fra 01. august til 31. august giver jeg dig et ekstra godt tilbud på mine ydelser, så slå til nu og indtag Tyskland med det samme!

Og hvad er prisen på dine ydelser?

Er jo lidt svært at vurdere et ekstra godt tilbud hvis man ikke ved havd prisen er :)

Hvis ikke du har en prisoversigt eller konkret pris, så giv evt. et par eksempler :)

 

Hej Lagersalg,

selvfølgelig - jeg var bare ikke lige klar over, om man nu kaster priserne ud her på forum eller ej.

Men kan afsløre, at jeg i august måned vil køre med en timeløn på 200 kroner, som udgangspunkt. Men det kan variere, alt efter hvad der nu er ønsket. En yderst billig pris for mit kvalitetsarbejde :-) 

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er lidt svært at give dig en pris på det, det kommer an på hvad det er du vil have hjælp til, men det må han svarer på.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

diamond:

Hi do you have knowlede of import  and export market in denmark and tyskland?

 

 

Hi diamond,

can you please write an email to christiansen.lars@yahoo.de or give me a call on 50403436, so you can explain further? Thanks a lot.

Lars

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksperten:

Tror det er lidt svært at give dig en pris på det, det kommer an på hvad det er du vil have hjælp til, men det må han svarer på.

 

Som udgangspunkt tager jeg 200 kroner her i august, men du har ret at det kan variere. Det skal der lige nævnes, ja.

 

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke være på Amino hele eftermiddagen, men jeg lover at svare på alle henvendelser senest i aften. Alternativt fang mig på 50403436.

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)