Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du vil ind på et af det helt store markeder? Kan hjælper dig!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har et rigtig godt tilbud til dig! Et tilbud du ikke kan afslå, hvis du har planer om at lancere din forretning i Tyskland eller måske allerede er startet og har brug for en hjælpende hånd!

Jeg har mulighed for at hjælpe dig med rigtig mange ting, du måske af sproglige årsager selv vil have problemer med. For eksempel:

Jeg har IKKE mulighed for at overtage SEO-opgaver eller dine adwords kampagner, da jeg ikke mener at jeg er kvalificeret nok til det.

Hvem er jeg?

Jeg hedder Lars Christiansen, jeg er 34 år og bor i Valby. Jeg er født og opvokset i Tyskland i det danske mindretal tæt på Flensborg, taler og skriver dansk og tysk på samme niveau.

Jeg er uddannet på Århus Universitet og har siden blandt andet arbejdet for velgørende internetportal Engodsag.dk og for affiliate netværket Euroads. Hos Engodsag.dk var jeg ansat som international salgskonsulent, hvor tyske hjælpeorganisationer og partnere blev mine salgsofre. Hos Euroads var jeg ansat som Key Account Manager.

Mine kernekompetencer ligger i skriftlig og mundtlig kommunikation på alle niveauer, både på dansk og tysk. Jeg har stor kendskab til online markedsføring på det tyske marked, ved hvordan tyskerne laver forretning og hvad der er vigtigt syd for grænsen.

Tyskland er et kæmpe marked, der har gigantisk meget potentiale. Der er mange gange mere efterspørgsel dernede og jeg er sikker på at der også er plads til dig!

 Fra 01. august til 31. august giver jeg dig et ekstra godt tilbud på mine ydelser, så slå til nu og indtag Tyskland med det samme!

Til info: jeg vil foreløbigt arbejde som privatperson/på konsulentbasis. Jeg har ingen registreret virksomhed lige nu, men det kunne eventuelt komme på tale på et tidspunkt.