Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(Udenlandske) Cykelmærker i Danmark

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at undersøge om det kan betale sig at importere cykler fra udlandet til Danmark. (Udenlandske Cykelmærker)

Må jeg vide hvilken cykel,du bruger -  (er den dansk eller udenlansk cykelmærke)..osv

Tak..:)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Greve
Tilmeldt 25. Dec 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror kun der er et marked for mærkevare cykler, som ex. trek, cannondale, scott, focus ect.

de billig kinøser cykler som handles i bilka, thansen ect. er nede i pris hvor en lille shop ikke kan være med, samtidig er det værste l..t og der kan forventes mange reklamationer.

bemærk at de der køber mærkevare cykler i prisklasse +10k også kender til DE & UK, hvor priserne er markant lavere end i DK - så du skal kunne matche disse (næsten).

FBHate | Because Nobody Cares What You Like

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så skal du selvfølgelig huske at du skal registreres som cykelimportør og have tildelt din egen nummerserie af stelnumre som du skal påføre alle cyklerne!

Jeg tror sagtens du kan hente udenlandske cykler til Danmark. Der er trods alt rigtig mange mærker som ikke er i landet. Der vil altid være nicheområder. Hvor og hvilke er blot det store spørgsmål. Har du overvejet specialcykler som ilggecykler, handikapcykler etc?

Selv kører jeg på en Broadway Avenue - mest valgt pga. det super cool design Smile 

Den bliver dog snart skiftet ud med en el cykel da vi snart bliver forhandler af danmarks bedste elcykel med en distance på 120km :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Jo jeg har tænkt på speciale cykler.Men er det et problem at importere nye cykelmærker i Danmark , med hensyn til reservedele osv ?

Jeg glæder mig til "se" jeres elcykel....)

 

NB: Er der marked for cykelsalg KUN via nettet..?

Markedsføringsforum - kom og være med!

Fra Heerenveen
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor i Holland for tiden og hold da k...... de laver ikke andet end at cykle hernede.

Hvis du har interesse for elcykler saa er Batavus ret fremme i skoene paa det omraade.

Saa er der Koga Miyata hvilket oprindelig er et japansk maerke, men i dag er det delvist hollandsk delvist japansk eget. Hovedsaedet er ikke mere end et stenkast fra hvor jeg bor her i Heerenveen. Tjek Koga Miyata historie paa wikipedia, de startede i sin tid som en "gun factory", men det kan du/ i selv kigge naermere paa hvis det har interesse.

Der er garanteret flere hollandske maerke, men det kan du jo selv undersoege ;-)

Vh Claus

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg cykler dansk....

Men det er helt klart et marked - men vær anderledes for at trænge igennem.

Hvikle type cykler har du tænkt på ?

Og hvordan vil du distribuerer dem ?

/b/

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde tænkt på ladcykler.

 

Markedsføringsforum - kom og være med!

Tilmeldt 15. Oct 07
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder da som en ok idé

Rigtig god fornøjelse - hvis du går efter det !

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok ikke mange mærker af ladcykler som ikke allerede findes i Danmark.

De 2 største producenter af ladcykler er Holland og Danmark, og så et par enkelte fra USA. Men de fleste er som sagt på markedet allerede (og hvis ikke, så er det nogen vi har på vej :))

Hilsen Morten

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Det er godt nok ikke mange mærker af ladcykler som ikke allerede findes i Danmark.

De 2 største producenter af ladcykler er Holland og Danmark, og så et par enkelte fra USA. Men de fleste er som sagt på markedet allerede (og hvis ikke, så er det nogen vi har på vej :))

Hilsen Morten

WideEyes.dk & AAimport.dk heheh det er altid godt at være et skridt foran alle andre  Yes

Markedsføringsforum - kom og være med!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)