Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trådløs router

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær også opmærksom på at I højst sandsynligt skal binde Jer i 6-24 måneder for at få en gratis router hos Telenor. Det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse, hvis f.eks. TDC , Telia eller en 3. udbyder, kan levere et bedre produkt til en lavere pris om 3-4 måneder. Brug hellere de penge det koster at købe en ordentlig router og behold samtidig friheden til at skifte bredbåndsleverandør, hvis der skulle dukke et rigtig godt tilbud op. Det er ikke så slemt at binde sig som privatperson, da bindingsperioden maksimalt kan være 6 måneder, men ved erhvervsabonnementer, da er bindingsperioden ofte længere og der kan ske meget med priser og hastigheder på f.eks. 12 måneder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus - takker for svar. Har du en mulig leverandør på din router, eller er det blot via nettet du bestiller ? Hilsen Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Jeg har taget højde for det - nogen gange kunne jeg godt tænke mig at være "privat" i erhvervsmæssige sammenhænge, hvis du forstår mig. Vi har sørget for en hurtig exit fra teleselskabet i det til fælde at konkurrenten laver et bedre tilbud. Hilsen Søren

Interieur i high-end - se mere på www.weltevree.nl/eng

 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg købte den her:
http://www.wsdeal.com/CN001X/Tenda_150M_Wireless_Broadband_Router.ws

Husk dog at bede om at få en adapter til EU stik med, de glemte den da jeg købte, så jeg måtte ud i byen og finde en, men ellers var der ingen problemer med handlen (fik også et par $ rabat pga fejlen) 

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, nej, det var ikke den, men "storebroren" jeg købte - men den har de vist ikke mere.

EDIT: nææh, det var sku den der, jeg synes bare min så anderledes ud, men nu kiggede jeg lige ind i skabet, og det er den :)

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Søren, 

Der er mange trådløse routere, til mange forskellige behov. Så start med at sætte for hvor mange features du ønsker dig at den skal have. Ønsker du ikke andet end at etablere en internet forbindelse er de tidligere nævnte routere uden tvivl fine 

Apple's express/extreme router giver som eksempel muligheden for en billig trådløs harddisk, samt muligheden for at printe trådløst. Jeg har aldrig haft problemer med mine, men er du ikke til Apples produkter findes der uden tvivl andre produkter med ligende og måske flere features. 

 

Mvh Mark Guldbrandsen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)