Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris / Ros www.Guldcenter.dk - Din online Guldsmed.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Jyllinge
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 23
Fra  www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Vi er en lille guldsmed i Jyllinge, som længe har gået med tanken om, at vi skulle have en webshop til vores stærkeste varegrupper, for at tilbyde vores kunder at de kan købe vores varer online..

Efter snart en år, med snak om design, opsætning, vareindlæggelse osv. vil jeg jo meget gerne have lidt ris eller ros, til hvordan vi kan gøre´vores lille webshop endnu bedre..

Vi har valgt at starte ud med en dandomain webshop. da vi skulle starte helt fra bunden både med viden og brugervenlighed..

Ser frem til at hører fra alle..

Hilsen

Christian Birch

Ejer af www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed 

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Min første indskydelse var særdeles positiv. Synes I har fået skabt en pæn og overskuelig hjemmeside. Personligt forstår jeg ikke umiddelbart hvorfor nogle menupunkter er med fed skrift og andre ikke.

Men alt i alt synes jeg det er en flot side.

Med venlig hilsen

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Design er okay Smile

 

Spare 10 % altid mindst ved køb hos jer er i billigere end alle webshops i jeres branche ?

 

Klare kort formulering ved mange punkter , lav bl.a. FAQ spørgsmål og svar siden

 

lav en nyhedsblog på siden derved mere indhold på siden

 

gør siden til branches bedste både med nyheder blog , hver nyskabende find på ideer

 

Mere tekste både om jer hvem er i og lidt længere produktbeskrivelser

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

En flot side, nogenlunde overskuelig. Det er et rigtig godt udgangspunkt at starte ved (går ud fra at den er nystartet og ikke har en spand af kunder?)

Men hvis du har mange kunder vil jeg råde dig til, at investere nogle penge i webshop optimering, da det vil øge dit salg og vil betale sig i sidste ende, samt få fat på en professionel koder/designer til gør helhedsindtrykket bedre :)

Kan anbefale http://www.userturn.dk/ 

- De har stået bag bl.a. billigegolfbolde.dk 

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Først og fremmest tillykke med jeres webshop.

Mit førstehåndsindtryk af jeres webshop var positivt, dog er der mange ting der kunne gøres bedre, men i betragtning af det er jeres første forsøg er det okay.

  1. Kig på jeres title-tags - de er mangelfulde
  2. Generelt er den bagvedliggende kode lige til skraldespanden - men man kan nok forventer mere af en standard-løsning. Forhåbentlig for I rettet dette i version 2.0 af jeres webshop.
  3. Menu'en i venstre side ser ikke klikbar ud og hvorfor er nogle af punkterne med fed?
  4. Når man går til jeres adresse www.guldcenter.dk bliver kastet til http://www.guldcenter.dk/shop/frontpage.html - hvorfor det?

Det var alt herfra

 

 

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Fra Jyllinge
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 23
Fra  www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig overskuelig side. Vil nok ændre spar mindst 10% til spar op til 10%.

Og måske skulle du lave unikke title tags for SEOens skyld

 

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Jyllinge
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 23
Fra  www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders..

Tak for de gode ord.. Lidt svar: Dem som der har lavet det hele for mig, kom med ide at kunder kunne se at der var undergrupper, når teksten var fed i produktgruppen.. Jeg syntes også selv at det ser ud af H til. Så det skal rettes..

Men tak for kommentaren

Fra Jyllinge
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 23
Fra  www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Skriver til jer alle på en gang, det er lidt nemmere..

Først og fremmest, tak for alle kommentarerne.. Dejligt med positiv kritik, man kan bruge til noget..

Prøver at komme med nogle svar til jer alle..

Anders: Dem som der har lavet det hele for mig, kom med den ide at kunderne kunne se at der var undergrupper, når teksten var fed i produktgruppen.. Jeg syntes også selv at det ser ud af H til. Så det skal laves om.

Mikael: De spare mindst 10 % Det er på den Vejl udsalgs pris. I min verden skal kunderne have lidt igen, nu når man tager vores butik service fra dem. De fleste andre Guldsmede som også har en fysik butik, tager bare normal pris for alle deres vare.

FAQ og Nyhedsblog utrolig god ide, det vil jeg arbejde på med det samme. + Der er allerede en der sidder og er i gang med at skrive en pro tekst om os.

Colt: Ang. optimering. Det er næste punkt på listen, samt reklamere. Når jeg lige har fået lagt de sidste vare ind, samt rettet nogle billeder. ( Det der er mit problem, når det kommer til dandomains webshop, det er at jeg ikke kan give en max højde kun en max bredde. Så jeg skal have en ind og lave mine vareliste billeder om, særligt ved ure.) jeg vil lige snakke lidt med. http://www.userturn.dk/  De ser meget pro ud. Men ved du om de er til at betale..?. billigegolfbolde.dk Super fed sidde, ser meget meget pro ud.

Jimmy:

Ang. title-tags lidt grøn for mig, Vil det bare sige at jeg skal ind og lave Meta tag under titlerne..?

Kan du anbefale nogle til at lave mine bagvedliggende koder..? (For jeg havde godt på fornemmelsen at det var noget lort.. )

Ang. de fede punkter. Har jeg skrevet et svar til Anders som du kan læse.. Vil prøve at få mine produktgrupper om så de ser mere klikbar ud, For du har jo ret. :-)

Ang. min Adresse. Hvis jeg skal være helt ærlig, troede jeg at det skulle den, når man havde en webshop hos dandomain.. "Dumt spørgsmål" Ved du hvordan jeg får det rettet. Så der kun står www.Guldcenter.dk

Åsgeir: Må jeg spørger om, Hvorfor vil du mene at der skulle stå "spar op til 10 % ” og ikke på den måde som jeg har skrevet.??

Dumt spørgsmål: Hvad er unikke title tags..?

Endnu en gang til alle. Tak for alle jeres kommentar.

Konklusion:

Der hvor jeg er nået til nu. er at jeg meget gerne vil have en professionel koder/designer til gør helhedsindtrykket bedre.. Så alt det foran, samt det bagved shoppen hænger sammen. Nogle der kan anbefalede nogle som der er til at betale..? http://www.userturn.dk kunne være en mulighed..? er der nogle der kender til dem ud over Colt..?

 

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

  1. Hver side skal helst (såfremt de skal søgemaskineoptimeres) indholde title-, description og keytag.
    Læs om title tags her: http://seoanalyst.dk/det-perfekte-seo-title-tag/
    Du kan læse om meta tags her: http://www.thomas-rosenstand.dk/meta-keywords-tags
  2. Vedr. ændring af den bagvedliggende kode - vil kræve du lave webshoppen påny, idet (er jeg temmelig sikker på) at du ikke kan gå ændre i kodningen på din webshop, idet det er en standardløsning fra DanDomain. Måske du kan udbyde opgaven her på Amino?..
  3. Du kan sikkert få DanDomain til at flytte din webshop, således adressen bliver www.guldcenter.dk. Det burde være en smal sag.

Held og lykke med shoppen!

MVH Jimmy Snedker
Grafisk Håndværker

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)