Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg MLM uden klausul

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

 

Endnu engang kan jeg kun sige at det ikke var ment som reklame, for pågældende selskab.

Iøvrigt er det nu min mand der er i NWA Lasse, Jeg er i LR. 

Kan ikke ikke bare glemme at det navn overhovedet står der og lade være med at spekulere i hvorfor jeg gerne vil vide det og bare skrive hvis i kender til selskaber der IKKE har denne klausul.

På forhånd tak Heidi

 

Super dag til jer alle

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er reglerne inden for BerryEn og ud fra det kan man søge og måske få lov. Hvilket man kan finde ud af på forhånd.

.... Distributøren må kun efter skriftlig (forudgående) godkendelse fra BERRY.EN reklamere for og/eller sælge andre konkurrerende produkter som fx kosttilskud, kosmetik og funktionelle næringsdrikke. Distributøren må reklamere ubegrænset for andre konkurrerende produkte inden for netværket ved siden af sit arbejde for BERRY.EN. Distributøren må kun efter skriftlig tilladelse distribuere varer eller tjenesteydelser fra andre virksomheder til BERRY.EN’s distributører. Desuden er det ikke tilladt distributøren at kapre andre BERRY.EN distributører til at sælge andre produkter. .....

Hilsen Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi Torp Jørgensen:

Hej Martin

 

Endnu engang kan jeg kun sige at det ikke var ment som reklame, for pågældende selskab.

Iøvrigt er det nu min mand der er i NWA Lasse, Jeg er i LR. 

Kan ikke ikke bare glemme at det navn overhovedet står der og lade være med at spekulere i hvorfor jeg gerne vil vide det og bare skrive hvis i kender til selskaber der IKKE har denne klausul.

På forhånd tak Heidi

 

Super dag til jer alle

Hej Heidi

Helt i orden, jeg tog det nu heller ikke så slemt Stick out tongue

Nu har jeg kun lige skimtet Nu Skin kontrakten igennem, og jeg syntes ikke der nævnes en klausul om at man ikke må arbejde med andre NM selskaber.  Det er som sagt ikke noget jeg har været opmærksom på før.

Mvh.

Martin

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Jeg er med i et MLM foretagende, hvor denne klausul først træder i kraft når du er kommet så højt op, at du får tilskud til dit hus eller din bil. Jeg er selv nået dertil - efter kun 2 år;-)

Lyse hilsner ... Ninet

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Jeg er med i et MLM foretagende, hvor denne klausul først træder i kraft, når du er kommet så højt op, at du får tilskud til bil og/eller hus. Jeg er selv nået dertil efter kun 2 år ;-) Skriv blot, hvis du gerne vil høre mere.

Lyse hilsner ... Ninet

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ninet

 

Send mig venligst mere info.

 

Hilsen Heidi

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi

Det vedrører forebyggende helse gennem firmaet Nikken, der stammer fra Japan. Firmaet har eksisteret i 35 år, heraf 7 år i Danmark. Produkterne har været på markedet i USA i over 20 år, vel at mærke uden der har været nogen retssag. Ialt er Nikken i dag repræsenteret i 40 lande, og stadig flere kommer til. Det ER en unik forretningsmulighed, som jeg gerne informerer mere omkring.Men bedst af alt er at komme til en informationsaften, hvor der bl.a. gennemføres forskellige tests så deltagerne kan se og mærke, hvordan produkterne virker. Jeg skriver også gerne videre her - eller sender materialer til dig på en mailadresse.

Jeg er ofte på rundtur i landet, så sig endelig til, hvis du ønsker en præsentation. 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)