Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Saxobank-Sungard ;D

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke med jer, måske ønsketænkning, men går sådan at håber på at Michael Rasmussen kunne komme på Saxo bank, da Riis blev spurgt i Touren sagde han noget med, nu må vi se hvad der sker. Oven i det har han lige meldt ud at han ville elske at være hjælpe rytter for Contador, men så alligevel hvem ville ikke det. Da han har fået Christina Design London som sponsor, kan det kun øge muligheden for et tour hold hvor rasmussen er med:D 

MvH. Christian

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Ved ikke med jer, måske ønsketænkning, men går sådan at håber på at Michael Rasmussen kunne komme på Saxo bank, da Riis blev spurgt i Touren sagde han noget med, nu må vi se hvad der sker. Oven i det har han lige meldt ud at han ville elske at være hjælpe rytter for Contador, men så alligevel hvem ville ikke det. Da han har fået Christina Design London som sponsor, kan det kun øge muligheden for et tour hold hvor rasmussen er med:D 

MvH. Christian

 

Agree! Lad os få kyllingen på Saxo-Sungard!

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det kommer til at ske. Jeg tror bla. at grunden til at Bjarne ikke bare fejer det af bordet er, at der er mange danskere der er ret vilde med Michael.

I resten af verden tror jeg stadig ikke de er særligt vilde med Michael, han har aldrig været den charmetrold som folket gerne vil have.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Christian:

Ved ikke med jer, måske ønsketænkning, men går sådan at håber på at Michael Rasmussen kunne komme på Saxo bank, da Riis blev spurgt i Touren sagde han noget med, nu må vi se hvad der sker. Oven i det har han lige meldt ud at han ville elske at være hjælpe rytter for Contador, men så alligevel hvem ville ikke det. Da han har fået Christina Design London som sponsor, kan det kun øge muligheden for et tour hold hvor rasmussen er med:D 

MvH. Christian

HØRT :o) Men chancerne er sku nok små - men kyllingen fortjener en chance til - omend han piver lige rigeligt nok...
Fra Farsø
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 272
Fra  Pindustri I/S Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja han gør :) men han er jo en kylling såeh? passer vel meget godt :D

Unginvestor.dk - Kom igang med aktier. Pindustri - Brænde salg og træfældning 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian:

Ved ikke med jer, måske ønsketænkning, men går sådan at håber på at Michael Rasmussen kunne komme på Saxo bank, da Riis blev spurgt i Touren sagde han noget med, nu må vi se hvad der sker. Oven i det har han lige meldt ud at han ville elske at være hjælpe rytter for Contador, men så alligevel hvem ville ikke det. Da han har fået Christina Design London som sponsor, kan det kun øge muligheden for et tour hold hvor rasmussen er med:D 

Så skal Bjarne købe sådan en TomTom, så han altid kan se, hvor i verden han er...

 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det bliver stor markføring for Saxobank det kommende år... ikke dumt at de tager 1 år mere.

Og især Sungard - de havde nok aldrig regnet med at verdens støreste cykel rytter Albert Contador ville køre for Bjarne Riis, jeg syntes det er vildt fedt... 

Kan Touren blive mere spændende næste år?

Jeg syntes nu det store spørgsmål er om Michael Rasmussen skal med på holdet til Bjarne, vil bjarne give Michael en hjælpende hånd? så han kan komme på benene igen, og få succes?

Kan det måske skade bjarnes hold, ej det tror jeg ikke - de har nogle af verdens bedste og mest sikker antidoping læger, kontroller m.m. så alt form for fy fy snak vil blive nedsnakket ganske hurtigt tror jeg da?

Hvad mener du?

Kan det styrke bjarnes hold? Ja det tror jeg helt sikkert, jeg vil tro de kan få en af verdens stærkeste hold, hvis Michael er i top form når Touren kommer, så kan han trække Contador op af alle de små franske bakker ;)

Jeg glæder mig bare til at det skal blive juli igen, så vi kan se Touren igen - med en kold pils.

Kan livet blive bedre ;) 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Leinstein:

Kan Touren blive mere spændende næste år?

Vil du have et ærligt svar? Så tror jeg det bliver totalt SaxoBank-Sungard opvisning!

Du kan ik nævne et stort navn indenfor cykelsport, som har forladt Riis´ hold, og opnået minimum samme succes efterfølgende...

- Hamilton host host

- Basso host host

- Sastre hahaha Skype-Giggle

- Jörg Jacksche LOOOOOOOL

- Jalabert Junior Øøøøøhhhhh ???

Så kan vi nok snart tilføje The Schlecks og Fuglsang... Trist men de følger nok historiens gang....

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Martin Leinstein:

Kan Touren blive mere spændende næste år?

Vil du have et ærligt svar? Så tror jeg det bliver totalt SaxoBank-Sungard opvisning!

Du kan ik nævne et stort navn indenfor cykelsport, som har forladt Riis´ hold, og opnået minimum samme succes efterfølgende...

- Hamilton host host

- Basso host host

 

- Sastre hahaha Skype-Giggle

- Jörg Jacksche LOOOOOOOL

- Jalabert Junior Øøøøøhhhhh ???

Så kan vi nok snart tilføje The Schlecks og Fuglsang... Trist men de følger nok historiens gang....

Ja vi for se, jeg er desværre ikke helt enig i at der ikke kan blive kamp til stregen!

Tror da Schlecks brøderne kan komme godt fra start, og kæmpe godt op imod Bjarne sit hold, men det er klart der skal hård træning til... Jeg glæder mig til at se om de for et godt og stærkt hold op i luxemborg. Med den gamle sports direktør fra bjarneshold - Kim Andersen!!

Og så tror jeg måske også at den gode gamle Armstrong, vil gå og hygge sig med sit nye hold, og bygge et stor og stabilt hold op, du skal tænke på der kan komme flere gode rytter til de fleste hold.... nu har vi bare fået set Bjarnes hold, jeg vil gerne vente 2-3 måneder til for at give mig mening... men tror nu stadigvæk på at der kan skabes stor kamp i bjarne hold... 

Men den som kommer til at se Touren næste år vil se hvordan det kommer til at gå ;)

Jeg skal i hvert fald se det - det er helt sikkert, så kan du jo være med en dag, så kan vi dele en pils ;)

En Tour De France dag, for alle Amino folk.. ;) kunne sgu da være morsomt... 

 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

http://ekstrabladet.dk/sport/cykling/article1385805.ece

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)